کتاب "برای تو می‌نویسم" با دربرگیری 86 شعر و نثر فارسی در قالب 87 صفحه به موضوعاتی چون خداوند، تسبیح، سپاس، احساس، زندگی، عشق، رویا، محبت، آرزو و گناه پرداخته است.

سادنیک چم نویسنده  کتاب "برای تو می‌نویسم" در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: چند سال بود که این کتاب آماده چاپ شده بود ولی موقعیت آن پیش نمی‌آمد که آن را چاپ کنم.
وی با اشاره به آثار قبلی خود مانند "بی تو هرگز"، "کاش می‌دیدمت که هستی"، "عشق بیهوده" و "دلم تنگ هوا تو داره"، گفت: این کتابها همه رمان هستند و هر کدام داستانی را دنبال می کند.
سادنیک چم به آثار در حال چاپ خود اشاره کرد و گفت: کتابهای "روز وداع"، "رویای بی انتها"، "گناه من چیه"، قطعه های ادبی هستند که در دست بررسی از سوی وزارت ارشاد و طی مراحل چاپ هستند.
وی به اثر در دست تالیف خود به نام "آخه چرا چرا چرا؟" اشاره کرد و گفت: این اثر نیز یک رمان است که شخصیتهای اصلی این داستان دو پسر به نامهای فرهاد و ساواش هستند.
نویسنده کتاب برای تو می‌نویسم ادامه داد: در این داستان فرهاد که پسری ایرانی است برای تحصیل به ترکیه می رود و دانشگاه با پسری به نام ساواش آشنا می شود پس از مدتی دوستی این دو با دو دختر به نامهای ملیچ و سیبل آشنا و دوست می شوند در همین راستا فرهاد با وجود مخالفتهای خانواده با ملچ ازدواج کرده و به ایران می آید و ساواش به دلیل مشکلاتی موفق به ازدواج با سیل نمی شود.
لازم به ذکر است، کتاب برای تو می‌نویسم با شمارگان 1000 نسخه و ویراستاری رایموند میساقیان به بازار کتاب آمده است./ص
برچسب ها: کتاب ، ادبیات ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.