تهیه کننده فیلم" روزهای زندگی" با بیان اینکه صنعت گیم کشور شناخته شده نیست، گفت: برای ورود هنرمندان به عرصه گیم نیازبه معرفی واطلاع رسانی صحیح این بخش احساس می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛ سعید سعدی به  بازی های رایانه ای به عنوان یک صنعت سود آور در دیگر جوامع اشاره کرد و افزود: متاسفانه در کشور ما صنعت گیم در بین  تولید کنندگان ، کارگردانان و فیلم سازان داخلی شناخته شده نیست. 



وی ادامه داد: نبود شناخت از  توانمندی های صنعت گیم به عنوان  فناوری نو در بین  گروه یاد شده سبب شده تا  رغبتی برای ورود در زمینه سرمایه گذاری ، تهیه و ساخت بازی رایانه ای نداشته باشند.    
تهیه کننده فیلم"اینجا بدون من" آگاهی بخشی از طریق اطلاع رسانی را یکی از راهکارهای شناخت حوزه گیم دانست ویاد آور شد :تبلیغات و معرفی محصولات و بازار گیم از طریق رسانه های دیداری ،شنیداری و مکتوب سبب شناخت صحیح از این صنعت نوپا شده و در نتیجه ایجاد انگیزه برای  تولید کنندگان و فیلم سازان تلویزیونی و سینمایی می شود. 



سعدی به نقش بنیاد ملی بازی های رایانه ای به عنوان متولی گیم اشاره کردو گفت : این بنیاد وظیفه دارد در کنار حمایت و سیاست گذاری صنعت گیم ،اطلاع رسانی وسیعی را برای شناخت بازار و تولیدات محصولات   گیم داشته باشد.  
وی برپایی نمایشگاههای استانی و جشنواره بازی های رایانه ای را یک فرصت مناسب برای معرفی گیم به مخاطبان دانست و توضیح داد:با در اختیار قرار دادن بروشورها و پوستر ها در بین هنرمندان می توان زمینه آشنایی صنعت گیم را در بین گروه هدف فراهم کرد./ص

برچسب ها: سینماگران ، سینما ، گیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار