در راستای افزایش شبکه فروش و تحقق رشد صادرات صنایع دستی؛
در راستای افزایش شبکه فروش و تحقق رشد صادرات صنایع دستی؛
به گزارش
باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي و صنايع دستي و گردشگري؛ وی افزود: هدف گذاری از حضور گسترده با توجه به بازار شناسی و سابقه نمایشگاه سال گذشته در چین رخ می دهد و از ابتدای سال 91 تاکنون و پس از این سیاست اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور برای حضور در نمایشگاه های خارجی، به منظور ایجاد پایگاه های دائمی فروش آثار هنرهای سنتی و صنایع دستی در کشورهای هدف بوده و صرف حضور در نمایشگاه موقت و متحمل شدن هزینه های بالا مد نظر این اتحادیه نمی باشد.
خوشابی گفت: در برنامه ریزی های ماه های پایانی سال 3 نمایشگاه در شهرهای مختلف چین در دستور کار می باشد که اولین نمایشگاه در شهر سی چوآن از تاریخ 4 تا 11 بهمن ماه ( 23-30 Jan )، دومین نمایشگاه در شهر پکن به مناسبت سال نو چینی از تاریخ 13 بهمن تا 6 اسفند ماه ( 1-24 Feb ) و سومین نمایشگاه در شهر شانگهای از تاریخ 11 تا 15 اسفند ماه ( 1-5 Mar ) می باشد که در شهر پکن به جهت کسب رتبه بالا در بازارشناسی کارشناسان صادرات و فروش این اتحادیه فضایی به منظور ایجاد فروشگاه دائمی شناسایی و افتتاح می شود.
مدیر روابط عمومی و بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی گفت: تمامی محصولات ارائه شده در بسته بندی های استاندارد صادراتی و بسته بندی محصولات با درج اطلاعات وشناسنامه کالا در این نمایشگاه ارائه می شود.
خوشابی تاکید کرد: اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور آمادگی دارد تا در قالب مشارکت و همکاری افراد حقوقی و حقیقی جهت ایجاد فروشگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی در تمامی استانهای کشور از علاقهمندان و سرمایه گذاران دعوت و فراخوان نموده تا از طریق مراجعه به پرتال http://www.fihu.org/ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.