هفتمين نشست معرفي برترين مدارس فوتبال با حضور کفاشيان، آيت الهي و جلالي ساعت 9 صبح امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  این جلسه راس ساعت 9 صبح شروع شد و کفاشیان و آیت اللهی و جلالی حضور دارند

جلالی اولین سخنران جلسه درباره برترین مدارس فوتبال در حال سخنرانی است البته کی روش به عنوان مهمان این جلسه هنوز حضور نیافته است.
 
جلالی کارشناس فوتبال،  درباره نوع برتر فوتبال گفت: فوتبال امروز جهان بر مبنای توسعه فردی  در مدارس فوتبال و سنین پایه است اگر علاقمندان به فوتبال از همان آغاز در مدارس پایه شروع به آموزش دیدن کنند خود می توانند صاحب انگیزه باشند پس مجبور نیستیم انگیزه را برای پیشرفت و پیروزی  در فوتبال به آنها القا کنیم.
 
فردی که از مدرسه فوتبال آغاز به کار کرده باشد هیچ وقت هیچ تیمی را ضعیف نمی داند چون می داند در هر تیمی می تواند یک استعداد برای برد باشد  که حریف قدری برای او باشد  فوتبال امروز یک علم است علمی که باید آموخته شود و کسی نمی تواند بدون آموختن مدعی باشد.

وی درباره توسعه اخلاق و فرهنگ در بدنه فوتبال گفت: فوتبال امروز آرژانتین را همه مردم دنیا با مهاجمانش می شناسند اما وقتی مارادونا به انحطاط اخلاقی رسید وجه این کشور آسیب دید زیرا فرهنگ اخلاق در آن حا نیفتاده بود پس اگر خانواده ای بخواهد  فرزندش را به جایی برای تعلیم فوتبال امانت دهد باید مطمئن باشد به همان اندازه که تعلیم علم فوتبال می بیند از نطر اخلاقی نیز در امنیت است.

وی درباره نظرات دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا گفت: وی نظرات خوبی درباره تیم های پایه دارد، او معتقد است قبل از هر بازی سهم افراد پایه باید حداقل 50 مسابقه داشته باشند برنامه ریزی و سازماندهی خیلی مهم است بازیکن پایه باید از تمرین لذت ببرد این اشتیاق به او انگیزه می دهد.

ما در فوتبال ایران افراد مثل علی کریمی کم داریم که برای فوتبال خودشان صاحب انگیزه باشند نیازی نیست برای شوق فوتبال به وی انگیزه داد زیرا افراد مثل او از فوتبال لذت می برند.

جلالی: هنوز پیشنهادی ندارم

کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: آنچه که برای فوتبال ایران مانند آب حیات است آینده نگری و برنامه ریزی است ما باید تلاش کنیم تا فوتبال را از سنین پایه تقویت کنیم زیرا فوتبال ما از پایه دچار ضعف است.

جلالي گفت: هم اکنون براي رسانه ها نتيجه گيري تيم ملي و ليگ ها بسيار مهم است اما براي فدراسيون فوتبال سنين پايه از اهميت ويژه تري برخوردار هستند.

علیزاده: پایه برای ما مهم است

رئیس  آکادمی فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: همیشه بهترین ها را برای معرفی به مردم  انتخاب می کنیم همه اطلاعات مربوط به مدارس پایه فوتبال در  سایت آکادمی فدراسیون فوتبال وجود دارد حتی خانواده ها می توانند شکایت خود را از مدارس پایه به هیئت های استانی ارائه دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی در ادامه افزود: ما برای توسعه ی فردی و تیمی فوتبال از مدارس شروع می کنیم  و تلاش می کنیم  تا اصلاح ساختار فوتبال  از همین حالا شروع شود./مح

برچسب ها: مراسم ، معرفی ، برترین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار