آيين تجليل از يك فرهنگي كاشاني، كه به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه فرهنگيان كشور معرفي شد، در كانون جوانه هاي اين شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان رييس كانون بسيج فرهنگيان كاشان گفت: حسين فخره اي، با تعهد و تخصص، به راستي كه مسووليت خود را به عنوان يك فرهنگي بسيجي در شرايط روبه رشد جامعه به خوبي ايفا كرده است.

"ابوالفضل وحيدي" افزود: تاليف كتاب هاي صيح آيينه ها و نماز ذكر خدا، و نيز انتشار بيش از 30مقاله با موضوع تحول در نظام آموزش و پرورش، كسب بيش از 30 رتبه برتر در جشنواره هاي علمي و فرهنگي فقط بخشي از موفقيت هاي اين پژوهشگر بسيجي است.

همچنین در این مراسم پژوهشگر برتر دانشگاه فرهنگيان گفت: رمز و پيشرفت و اقتدار جامعه، علم است و آماج تهاجم دشمنان، مراكز توسعه علمي و پژوهشي است.

"حسين فخره اي" افزود: در شرايط امروز، پول اقتدار نمي آورد و قدرت جهان استكبار، از موضع علم و مراكز علمي و پژوهشي است.

وي بااشاره به پيشينه تاريخي كاشان در توسعه علم و پرروش عالمان تصريح كرد: اين شهرستان با وجود 20 هزار دانشجو مي تواند قطب علمي كشور شود ولي تا جايگاه علمي و پژوهشي خود فاصله دارد.

اين معلم نمونه كشوري گفت: تشكيل و توسعه انجمن هاي علمي، يك ضرورت براي جامعه فرهنگيان كشور و براي آغاز يك حركت پژوهشي و تقويت روحيه پژوهشگري است.

حسین فخره دبیر آموزش و پرورش کاشان ، لیسانس الهیات و معارف اسلامی، فوق لیسانس مدیریت دولتی، دارای تالیفاتی از قبیل کتب صبح آیینه ها ، نماز ذکر خدا

، و مقالات مدیریت علمی،مديريت مبتني بر رهنمود هاي اسلامي ،نظارت و بازرسی ، ارزشیابی ، سیمای آموزش و پرورش، ویژگی های معلم در قرن 21،مدارس هوشمند و قریب به 30 عنوان مقاله دیگر در زمینه های علمی و تربیتی، كسب بيش از 30 رتبه منطقه اي ،استاني و كشوري در همايش ها و جشنواره هاي علمي ، فرهنگي . در طول خدمت موفق به کسب عناوین معلم نمونه منطقه ای و استانی ، کارمند نمونه ، بسیجی نمونه ، پژوهشگر نمونه ، برگزيده شد./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، پژوهشگر ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.