سرهنگ علي کبودوند صبح امروز از شناسايي و دستگيري دو سارق خودرو هنگام سرقت در خيابان "‌فدائيان اسلام " طي اجراي طرح امنيت محله محور خبر داد.

به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ علي كبودوند سرپرست کلانتري 131 شهرري پايتخت صبح امروز در  به تشريح جزييات خبر فوق پرداخت.
 
به گفته وي در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با سارقان زورگير شناسايي مناطق جرم خيز در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
اين مقام انتظامي بيان كرد: شب گذشته دوشنبه بيست و پنجم دي ماه سال جاري در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور ماموران گشت اين يگان هنگام گشتزني در خيابان " فدائيان اسلام " اول خيابان غيوري شهر ري بودند كه متوجه دو نفر كه در حال کلنجار رفتن با در يک خودرو مشاهده کرده و براي بررسي به آنها نزديک شدند.
 
كبودوند ادامه داد : در همين هنگام متهمان مذکور که متوجه حضور ماموران نشده بود، به وسيله ميله آهني که در دستشان بود درب خودرو را باز نمودند و قصد سوار شدن داشتند .
 
سرپرست كلانتري 131 در ادامه اظهار داشت : بلافاصله ماموران متهمان را که در حال سوار شدن و برخودرو و روشن کردن آن بودند، بازداشت کرده و به کلانتري انتقال دادند ، متهمان در کلانتري خود را " كمال " و " حسن " معرفي کرده و به جرم خود مبني بر سرقت خودرو اعتراف مي کنند.
 
وي عنوان كرد: با استعلام هاي انجام شده از سوابق متهمان مشخص شد كه داراي سوابق زورگيري و سرقت خودرو نيز در زمان هاي گذشته بوده و به خاطر سرقت خودرو بارها به زندان افتاده اند اما هر بار پس از رهايي از دوره محکوميت، به سراغ کارهاي خود رفته اند.
 
سرهنگ كبودوند در پايان تصريح كرد: بر همين اساس، پرونده اي در كلانتري با موضوع سرقت خودرو تشكيل و با توجه به اعتراف متهمان به جرم خود و وقوع سرقت هاي احتمالي ديگر، پرونده براي بررسي تخصصي به همراه متهمان به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند ./ل

برچسب ها: ناکامی ، سارقان ، خودرو ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار