ابوالفضل جوزی سرپرست تیم ملی زیر 22 سال برگزاری دوره یک روزه آموزشی برای سرپرستان تیم های ملی مفید دانست.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، سرپرست تیم ملی زیر 22 سال با ابراز رضایت از برگزاری کارگاه یک روزه سرپرستان تیم های ملی گفت: برگزاری این دوره ها باعث می شود تا سرپرستان با مطرح کردن مشکلات خود با مسئولین فدراسیون بتواند راحت تر و بدون دغدغه در تیم های ملی فعالیت کنند.

وی در ادامه گفت: در این کارگاه یک روزه مقرر شد تا علاوه بر رفع مشکلات قوانین و مقررات برای سرپرستان تیم ها مشخص شود تا اختلاف سلیقه و یا مشکلاتی در تیم های ملی وجود داشت از بین برود. چرا که برخی از افراد فکر می کنند که سرپرست همان تدارکاتچی است در صورتی که یک سرپرست کارهای هماهنگی و مدیریتی تیم را انجام می دهد.

جوزی در ادامه افزود: طبق قولی که مسئولین فدراسیون داده اند قرار است تا هر دو ماه یک بار این جلسات برگزار شود تا بتوانیم به تیم های ملی و حتی تیم های باشگاهی کمک کنیم. حتی قرار شد تا نشست سرپرستان و سرمربیان تیم های ملی نیز برگزار شود تا اختلاف سلیقه ای که گاها بین سرمربی و سرپرست تیم وجود داشت از بین برود و این امر زمانی اتفاق می افتد که قوانین و مقررات و در نهایت شرح وظایف یک سرپرست مشخص باشد.

سرپرست تیم ملی زیر  22 سال در پایان گفت: در این نشست سرپرست های تیم های ملی بانوان هم حضور داشتند که با مطرح کردن مشکلاتشان پی بردیم تیم های ملی بانوان چه شرایطی را دارند و با تبادل نظر و اطلاعات بین سرپرستان تیم ها در قسمت آقایان و بانوان ، امیدوار هستیم از این پس شاهد رفع شدن مشکلات در تیم های ملی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار