مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویر احمد خطاب به مددجويان گفت: هر یک از شما بنا به جرم وبژه‌ای که انجام داده‌اید به تشخیص دستگاه قضایی محکوم به حبس شده‌اید لذا زمان محکومیت را در جهت نیل به اهداف آموزش فنی وحرفه‌ای، شرکت در کلاس‌های قرآن و فراگیری مسائل اعتقادی و دینی و اصلاح رفتار در جهت مطلوب بر نامه ریزی نمائید.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،"اکبر محبی" در راستای پیگیری‌های مستمر در جهت نظارت مداوم بر وضعیت زندان‌ها و دیدار و استماع مشکلات زندانیان از زندان مرکزی یاسوج بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که سخنگو سرپرست زندان، مددکاران، مسؤلین بازرسی وحفاظت زندان وی را همراهی می‌کردند ضمن حضور در میان مددجویان از نزدیک مشکلات و خواسته‌های ایشان را مورد بررسی قرار دادند.

مدیر کل زندان‌های استان خطاب به مددجویان گفت: هر یک از شما بنا به جرم وبژه‌ای که انجام داده‌اید به تشخیص دستگاه قضایی محکوم به حبس شده‌اید لذا زمان محکومیت را در جهت نیل به اهداف آموزش فنی وحرفه‌ای، شرکت در کلاس‌های قرآن و فراگیری مسائل اعتقادی و دینی و اصلاح رفتار در جهت مطلوب بر نامه ریزی نمائید.

محبي در ادامه آگاهی بخشی به زندانیان را امری ضروری و مهم توصیف کرد و افزود : زندانی از طریق آموزش باید در ابتدا به خطاهای خود پی برده و سپس انگیزه تغییر رویه در او به وجود آید از این مرحله به بعد است که فرآیند اصلاح و تربیت وارد فاز جدیدی می‌شود که همان مد نظر است.

وي همچنین به برنامه‌های اداره کل زندان‌ها جهت رفاه و پیگیری مشکلات مددجویان پرداخت و اظهار داشت: مجموعه زندان‌های استان جهت پیگیری مشکلات زندانیان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزند لذا با برگزاری جلسات شورای طبقه بندی و پیگیری درخواست‌های شخصی شما جهت رفع مشکلات مبتلابه زندانیان تلاش خواهیم نمود.

براساس اين خبر به نقل از سازمان زندان‌ها؛ مدیر کل زندان‌های کهگیلویه وبویر احمد در ادامه خطاب به رئیس زندان و کارکنان بر استفاده بهینه از امکانات و ظرفیت‌های موجود تأکید کرد .

گفتني است؛ بازدید از بخش‌های مختلف زندان از دیگر برنامه‌های مدیر کل زندان‌های استان در زندان مرکزی یاسوج  بود که نکات حفاظتی وامنیتی به مسؤلین ذیربط تذکر داده شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: زندان ، یاسوج ، محبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار