معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مرکزی گفت: در صورت تکمیل فرایند اخذ اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی و فراهم شدن شرایط لازم، آزمون استخدامی جهت تصدی حدود 800 پست بلاتصدی دستگاه‌های اجرایی استان در اسفندماه برگزار خواهد شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران اراک، آقاصادقی با اعلام این خبر افزود: جهت اجرای مصوبه دولت درخصوص سهمیه استخدامی استان مرکزی در حال اخذ اطلاعات از دستگاه‌های اجرایی هستیم.

وی گفت : براساس مکاتباتی که با دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است تعداد پست‌های بلاتصدی ادارات و سازمان‌ها، سهم ملی دستگاه‌ها و سهم استان از سهمیه ملی دستگاه‌ها مشخص می‌شود.

آقاصادقی گفت: براساس طرح مهرآفرین، برای هر استان سهمیه استخدامی مشخصی در نظر گرفته شده است و این سهمیه برای استان مرکزی هزار و 343 نفر است که البته تعدادی از این سهمیه که 550 نفر است، طی سال جاری مورد استفاده قرار گرفته و این امکان وجود دارد که تا پایان سال حدود 800 نفر دیگر هم استخدام ادارات و نهادهای دولتی شوند.

وی اولویت را در جذب سهمیه استانی استخدام‌ها با بومی‌سازی استخدام، مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و دستگاه‌های اجرایی که ردیف اعتباری استانی دارند عنوان کرد.

معاون استاندار مرکزیدر پایان افزود : جهت تسریع در این امر و اجرای هرچه سریعتر مصوبه یک تیم کاری در این معاونت در حال انجام اقدامات مربوطه است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.