معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 19، از بهره برداری و احداث شبکه شطرنجی و اتصال بزرگراه های شکوفه و شقایق منطقه 19 تا 22 بهمن خبر داد.

کرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث شبکه شطرنجی بزرگراه آزادگان، اتصال شبکه های جنوبی و شمالی این بزرگراه به شبکه های غربی و شرقی بزرگراه های شکوفه و شقایق تا 22 بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس ارزیابی و بررسی های مشاوران در حوزه فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شد در طرح تفصیلی شهرداری منطقه 19، با توجه به اهمیت شبکه های جنوبی و شمالی بزرگراه آزادگان در بحث تردد، ساماندهی مسافرت های شهروندی، حمل و نقل و ترافیک با ایجاد شبکه شطرنجی بزرگراهی آزادگان و اتصال دو بزرگراه شکوفه و شقایق به این بزرگراه، معضل ترافیک برطرف شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این پروژه گفت: بزرگراه شکوفه و بزرگراه شقایق با 5 قطعه تکمیلی در حال حاضر در دست بهره برداری است و قطعه ششم بزرگراه شقایق به منظور تکمیل این پروژه و سهولت در دسترسی شهروندان به شبکه شطرنجی بزرگراهی آزادگان، در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان با اشاره به طرح های تکمیلی این پروژه افزود: قطعه ششم بزرگراه شقایق با مقطع طولی هزار و 500 متر و مقطع عرضی 45 متر با اجرای طرح معارضان، توافق با مالکان واقع در این پروژه، به دلیل وجود کوره هایی در این محدوده تا رضایت مالکان و صاحبان این کوره ها، رفع موانع بزرگراه شقایق امید است تا 22 بهمن به بهره برداری برسد./ز

برچسب ها: بزرگراه ، آزادگان ، قطعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار