معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) گفت: مسئولان و ملت بايد با هوشياري مراقب توطئه‌هاي دشمن بوده و ايده‌هاي متنوعي كه اين جريان ظاهراً با حسن نيت مطرح مي‌كند را كشف و شناسايي كنند.

محمد ميثم نداف‌پور، معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بحث كليدواژه "انتخابات آزاد" از سوي برخي افراد اظهار داشت: طرح انتخابات آزاد بخشي از تئوري جديد جريان فتنه براي انتخابات آتي است.

وي ادامه داد: در حوادث سال 88 بخشي از جريان‌هاي تكنوكرات به بهانه تقلب در انتخابات فتنه‌اي را ايجاد كرده و كشور را چند ماه دچار تشنج كردند كه در نهايت با لطف الهي و بصيرت ملت ايران شكست خوردند.

نداف‌پور تصريح كرد: اين جريان در واقع با طرح مباحثي از قبيل انتخابات آزاد در زمين دشمن بازي كرده و آن‌ها را داخل كشور راه مي‌دهند، دشمن نيز از اين فرصت استفاده كرده و در راه پيشرفت اسلام و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي مانع ايجاد مي‌كند.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق (ع) در پايان خاطرنشان كرد: هم مسئولان و هم ملت بايد با هوشياري تمام مراقب توطئه‌هاي دشمن بوده و ايده‌هاي متنوعي كه اين جريان ظاهراً با حسن نيت مطرح مي‌كند را كشف و شناسايي كنند.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: انتخابات ، آزاد ، فتنه ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار