مدیر عامل شرکت مخابرات کشور از اختصاصبیش از 770 میلیارد ریال به طرح های جدید مخابراتی، مخابرات خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ مظفر پوررنجبر صبح امروز در همایشی که در سالن ورزشی مخابرات و امور بین الملل مشهد برگزار شد با بیان این مطلب گفت: برای 660 پروژه ی مخابراتی و نسل چهارم شبکه های مخابراتی خراسان رضوی در حوزه ی ICT امروز افتتاح شد،بیش از   770 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: مخابرات خراسان رضوی تا به امروز کاملا نظام مند عمل کرده که باید کم ترین اشکلات موجود در آن  را  با توجه به معیار های جهانی  بر طرف کنیم.
 مدیر عامل شرکت مخابرات کشور گفت: شرکت مخابرات با حذف مرزبندی های طبقاتی مخابرات کشور، خدمات مؤثرتری را به مردم ارایه کرد.

وی هدف از برگزاری این هم اندیشی را تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم دانست و تصریح کرد: بهتر است مرزهای طبقه بندی شده در سیستم مخابرات استان ها را برداریم تا به هدف اصلی مخابرات که به کارگیری سیستمی نظام مند است نزدیک تر  شویم.

مدیر عامل شرکت مخابرات کشور توجه به بخش خصوصی سازی در بخش ارتباطات و اطلاعات را از زیر ساخت های لازم برای دست یافتن به خرده اهداف  و  هدف اصلی شرکت مخابرات دانست و گفت: با افتتاح این طرح برقراری روابط مخابراتی مردم در سراسر استان نسبت به گذشته با سهولت بیشتری انجام می شود و شرکت مخابرات می تواند با سیاست ها و برنامه های درون سازمانی به سایر توانمندی های مخابراتی عینیت ببخشد.

یادآور می شود: در این همایش که با تودیع سید علی ملک جعفریان مدیر عامل جدید شرکت مخابرات خراسان رضوی پایان یافت؛ از برقراری سرویس های چند رسانه ای در مشهد رونمایی شد./ع

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.