خسرو قمری با متفاوت خواندن حضور رکابزنان در پیکارهای این دوره ازرقابت های قهرمانی آسیا تصریح کرد: کیفیت دوچرخه سواران این دوره از مسابقه ها مد نظر است نه کمیت آن ها.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران خسرو قمری با اشاره به اعزام 74 رکابزن به رقابت های دوره گذشته بازی های آسیایی- مالزی گفت: بر عکس دوره های پیش و حضور کمیتی رکابزنان در پیکارها، با هدف بالا بردن کیفیت حضور در هندوستان افرادی در این دوره در بخش امید،‌ جوانان، ‌بزرگسالان و در دوبخش بانوان و آقایان شرکت می کنند که بابررسی های دقیق حدود 80درصد شرایط کسب مدال را دارا هستند.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری ضمن توصیف برنامه های فدراسیون و پیشبرد اهداف آن طبق تقویم سال 91 افزود: ما با انتخاب مربیان داخلی از جمله حسن پراش در ماده سرعت و حسن آریان فر و محمود وفایی در ماده استقامت و نیمه استقامت، توانستیم اردوهای ملی پوشان را به خوبی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با هدف قهرمانی و بالابردن رنکینگ در میادین بین المللی مرحله نخست از اردوی تیم ملی در ماده سرعت را در پیست مجموعه ورزشی ازادی برپا کردیم و پس از بررسی رکورد ها از بین 14 رکابزن دعوت شده، 7 دوچرخه سوار جواز حضور در اردوی کیش را بدست آوردند.

قمری افزود: اولین مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در بخش آقایان و در مواد استقامت و نیمه استقامت نیز با حضور 27 رکابزن در پیست آزادی در حال برگزاری است.

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ادامه به رقابت های داخلی برای مشخص شدن تیم ها و چهره های برتر اشاره کرد و گفت: پیکارهای دوچرخه سواری قهرمانی کشور جوانان در مواد جاده، از امروز چهارشنبه بیست و ششم دی ماه با حضور 63 رکابزن در قالب 18 تیم از استان های سراسر کشور به مدت سه روز در استان مرکزی و به میزبانی شهرستان محلات برگزار می شود.

قمری در ادامه از جایگاه قابل قبول دوچرخه سواران ایرانی در آسیا خبر داد و تصریح کرد: دوره های گذشته و در بخش های مختلف یکی از جایگاه های اول تا پنجم در میان کشورهای آسیایی به دوچرخه سواران ما تعلق داشته است که در دوره پیش و در رنکینگ مجموع با کسب 9 مدال در رده سنی زیر 23 سال نایب قهرمان آسیا شدیم.

وی ادامه داد: آنچه که حضور مارا در رقابت های این دوره متمایز کرده، یکی استفاده از مربیان داخلی و همچنین اعزام افراد کمتر با کیفیت بالاتر است .

رییس فدراسیون دوچرخه سواری در ارتباط با خصوصی سازی و بحث درآمدزایی گفت: ما در فدراسیون روی چندین آیتم کار می کنیم که یکی از ان ها حضور در رقابت های آسیایی مختلف برای جذب منابع مالی توسط رکابزنان ملی پوش است . همچنین در نظر داریم با افتتاح مرکز علمی کاربردی و تدوین آیین نامه مدارس دوچرخه سواری در سطح کشور، علاوه بر توسعه این رشته، درآمد زایی نیز داشته باشیم .

وی در پایان از عملکرد مناسب فدراسیون طبق تقویم سال 91 و همچنین 99 روز کاری پریهره از 170 روز کاری شش ماهه دوم تاکنون ابراز رضایت کرد و افزود: با این شرایط و برگزاری رقابت های داخلی به نحو احسن توانستیم با تلاش مسوولین و همکاران موضوع تعلیق را از فدراسیون دوچرخه سواری برطرف کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار