این همایش با هدف دست یافتن به راهكارهاى علمى در عرصه برندسازى و تسهیل فروش و جلو گیرى از چالش هاى موجود در مجتمع ها و مراكز خرید برگزارمى شود.


دومین همایش ملى برند سازى مجتمع هاى تجارى ومراكز خرید ۵ دى ماه در قم برگزار مى شود.
به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ، روح اله بیطرفان دبیر اجرایى این همایش در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به این مطلب اظهار داشت: این همایش با هدف دست یافتن به راهكارهاى علمى در عرصه برندسازى و تسهیل فروش و جلو گیرى از چالش هاى موجود در مجتمع ها و مراكز خرید برگزارمى شود.
وى با بیان اینكه اولین همایش در بهمن سال گذشته در تهران برگزار شد، بیان داشت:امسال نیز تصمیم گرفتیم تا با توجه به ظرفیت هاى كه درساخت مجتمع هاى عظیم تجارى و مراكز خرید در قم وجود دارد این همایش را در قم برگزار كنیم.
دبیر اجرایى دومین همایش ملى برند سازى مجتمع هاى تجارى و مراكز خرید افزود: ما سعى كردیم كه در این همایش از بهترین اساتید برجسته در این زمینه مانند محمود محمدیان (دكتراى مدیرت بازاریابى)، رضا فرشته خو(طراح بازار مبل ایران، نیما كیمیایى (مدرس دانشكده كار آفرین) و بهروز منصورى كه همگى آنها از اساتید برجسته در این زمینه ها هستند دعوت كردیم.
وى افزود: در این همایش اساتید در خصوص موضوعاتى همچون برند سازى مجتمع هاى تجارى،فرصت ها و تهدیدات و راهكارهاى مراكز تجارى و تفریحى و توریستى درایران، معمارى برند سازدر مراكز تجارى و توریستى و تفریحى ،آسیب شناسى مراكز تجارى در ایران ،مدیریت فروش مجتمع هاى تجارى سخنرانى مى كنند.
وى افزود:عمده مخاطبین ما در این همایش،مدیران مجتمع هاى تجارى ،هتل ها و مراكز تفریحى،روساى شعب بانك ها و شركت هاى بیمه، مدیران مراكز خرید،ادارات،مدیران فروشگاه هاى بزرگ،سرمایه گذاران مطرح ،طراحان معمارى و...به شمار مى روند كه با حضور در این همایش مى توانند از تجربیات این اساتید و كارشناسان برجسته در زمینه برند سازى وجذب مشترى بهره گیرى نمایند.

منبع: قدس آنلاین
برچسب ها: همایش ، برند ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار