خليل عباسي نصب كننده اولين دستگاه بالابر در پيست آبعلي گفت: اسكي از همه ورزش ها بالاتر و مفرح تر است چرا كه همه پيامبران از كوه الهام گرفته اند و انرژي موجود در اين ورزش بسيار زياد است.

خليل عباسي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: اسكي يكي از ورزش هاي شيرين زمستاني است و به نوعي مي توان اين رشته را بالاترين رشته ورزشي دانست چرا كه همه پيامبران از كوه الهام گرفته اند. من در سال 1327 به پيست اسكي رفتم و از سال 1315 نيز در كوه حضور داشتم.
وي ادامه داد: سال هاي طولاني از زماني كه اولين دستگاه بالابر را به پيست آبعلي آورديم مي گذرد. در آن زمان قهرماناني مثل بگلو در اسكي فعاليت داشتند.
وي تصريح كرد: با يك دستگاه تله اسكي سه پايه اسكي را راه اندازي كرديم و امروز به جايگاه فعلي رسيده ايم.
وي تاكيد داشت: روح همه آنها كه در ورزش اسكي فعاليت داشتند و امروز نيستند شاد باشد چرا كه زحمات زيادي براي پيشرفت اسكي كشيده اند. من هم 92 سال دارم و و اعضاي خانواده و نوه هايم همگي اسكي باز هستند و براي پيشرفت همه كساني كه در اسكي زحمت كشيده اند آرزوي موفقيت مي كنم.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اسكي ورزشي است كه به همت و تلاش زيادي نياز دارد و رشد فعلي اش نيز قابل توجه بوده است و اميدواريم با همين سرعت شاهد پيشرفت اين رشته باشيم./آق
برچسب ها: اسکی ، عباسی ، بالابر ، پیست ، آبعلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار