سرمربی تیم بسکتبال همیاری زنجان تاکید می‌کند که تیمش در زمان توقف بازی با مهرام 15 امتیاز از حریف پیش بوده و همیشه در مقابل باختهای بد و اتفاقات شبیه بازی مهرام سر خود را پایین انداخته است.

فرزاد کوهیان بعد از دیدار برابر مهرام در مورد صحبتهای مربیان و بازیکنان حریف به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من پاسخی برای صحبتهای حریف ندارم این حرفها، نظرات آنها بوده است اما به هر حال مهرامی های زمین بازی را ترک کردند و مقررات در مورد آن ها اجرا شد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که آیا این پیروزی دلچسب بوده اشاره کرد: خواست من پیروزی به این شکل نبود اما به هر حال کاری هم نکرده ام که در این شرایط نقشی داشته باشد. تیم ما در زمان توقف بازی با 15 امتیاز از حریف پیش بود. من هم در بسیاری شرایط باخته ام و شاید اتفاقاتی به این شکل را هم تجربه کرده باشم اما همیشه سرم را پایین انداخته ام.  
 
*مجموعه تیم ما با تمرکز کار کرد  
سرمربی همیاری زنجان از شرایط بازی می‌گوید: ترکیب ما در طول بازی تغییراتی داشت اما مجموعه تیم با تمرکز کار کرده و سعی کردیم اشتباهات تیم را کم کنیم از طرفی توپهای تیم مهرام هم وارد سبد نشد که این موضوع هم در بازی تاثیر گذاشت. در نهایت هم اتفاقات داخلی باعث به هم ریختن شرایط این بازی شد.  
 
وی در مورد بازی پویا تاجیک و مهدی اسماعیلی توضیح داد: پویا با توجه به جدی تر شدن مشکل کمرش دقایق کمی در زمین حضور داشت امیدواریم با فیزیوتراپی مشکل وی برطرف شود. از طرفی مهدی اسماعیلی فصل متفاوتی را نسبت به سال قبل پشت سر می گذارد و نتیجه تلاشها و زحمات زیاد خود را می گیرد.  
 
کوهیان در پاسخ به این سوال که آیا این مقدار حساس شدن بازی با مهرام دلیل خاصی دارد؟ تاکید کرد: اگر بازی با مهرام حساس نشود، کدام بازی لیگ باید حساس شود؟/آق
برچسب ها: مهرام ، بسکتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار