رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان

مرحله اول اردوی تیم ملی از امروز برپا می شود

حصیری از برپایی سه اردو آمادگی تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: اردوهای تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان به مدت 11 روز برپا می شود.

حصیری رئیس انجمن دو و میدانی ناشنوایان پیوند اعضا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نخستین اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان پیوند اعضا به صورت مشترک از جمعه 27 دی ماه سال جاری به صورت رسمی برپا می شود. نخستین اردوی آمادگی انتخابی تیم ملی با حضور 29 دو و میدانی کار برپا می شود.  
 
وی ادامه داد: در بخش دو و میدانی ناشنوایان و پیوند اعضا با توجه به مسابقات المپیک 2013 و مسابقات جهانی آفریقای جنوبی برنامه های منظم و مدونی برای موفقیت ملی پوشان ناشنوا پیوند اعضا تدوین کرده است.  
 
حصیری تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان و پیوند اعضا در مسابقات برون مرزی مرداد ماه سال 92 انجمن دو و میدانی تا پایان سال جاری سه اردوی آمادگی برای ملی پوشان مدون کرده است.  
 
ملی پوشان ناشنوا پیوند اعضا به صورت مشترک البته با نوع فعالیت و تمرینات متفاوت در اردو شرکت می کنند.  
 
رئیس انجمن افزود: حضور و شرکت 29 دو و میدانی کار در اردوی آمادگی براساس شناخت قبلی مسئولان از ورزشکاران بوده است و طی بررسی هایی که در زمان آتی انجام می دهیم افراد مهره های جدید تری را کشف خواهیم کرد به طور حتم دو و میدانی کاران مستعد به اردوی تیم ملی دعوت می شوند.  
 
وی ادامه داد: انجمن دو و میدانی ناشنوایان و پیوند اعضا درصد برگزاری مرحله دوم اردو ملی پوشان در یکی از استان های فارس و بندر عباس هستیم البته درخواست برپایی اردو را به مسئولان دو استان فوق مطرح کردیم و در انتظار پاسخ آن ها هستیم.
 
حصیری افزود: مرحله دوم اردوی تیم ملی در بهمن ماه است با توجه به ایام مبارک دهه فجر و برگزاری برنامه های مختلف در ایام تعیین زمان قطعی اردوی دوم سخت است البته به طور حتم مرحله دوم در یکی از این دو استان خواهد بود.  
 
وی خاطر نشان کرد: تیم ملی بانوان دو و میدانی ناشنوایان و پیوند اعضا در پنجم بهمن ماه سال جاری نخستین اردوی آمادگی به انتخابی خود را آغاز می کند. پس از این در بخش بانوان ناشنوا یک ورزشکار فعال حضور داشته است متاسفانه بانوان ناشنوا به دلیل مشکلات جسمانی از حضور در اردوی اول تیم ملی را ناکام بوده است اما در مراحل بعدی دو و میدانی کار بانو را در اختیار داریم.  
 
رئیس انجمن خاطر نشان کرد: تیم ملی بانوان پیوند اعضا با حضور 5 ورزشکار تشکیل شده است همه بانوان پیوند اعضا در مسابقات جهانی که در ماه ها و سال های گذشته برگزار شده است موفق به کسب مدال های رنگارنگ شده اند بنابراین شرایط تیم ملی بانوان پیوند اعضا مناسب تر از ناشنوایان است.  
 
حصیری افزود: تیم ملی مردان و زنان ناشنوا و پیوند اعضا برای حضور در مسابقات المپیک 2013 و آفریقای جنوبی از لحاظ تعداد محدودیت ندارد اما انجمن دو و میدانی به دلیل مشکلات بودجه ورزشکارانی که شانس مدال آوری بیشتری را دارند به مسابقات اعزام می کنند./آق
برچسب ها: ناشنوا ، بانوان ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار