استاندار قزوین حکومت اسلامی را یک نسخه بی‌بدیل برای توسعه دانست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  احمد عجم در جلسه شورای مشورتی ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه با همه فرازها و فرودها حکومت اسلامی ایران یک الگوی پذیرفته شده در دنیاست، اظهار داشت: این امر وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند چرا‌که باید ثابت کنیم حکومت اسلامی نظامی کارآمد و با اقتدار است.

وی تشکیل شورای مشورتی ایثارگران را امری مهم و مطلوب ارزیابی کرد و افزود: انتظار می‌رود این شورا تمام مسایل مربوط به ایثارگران و خانواده‌های شاهد را رصد کرده و به موقع برای رفع مشکلات آنان اقدام کند.

عجم ادامه داد: این شورا همچنین باید در جایی که لازم است تذکرات لازم را بدهند چرا‌که قطعا تذکر شورای مشورتی ایثارگران از سر حب و بغض نیست.

وی با اشاره به توسعه استان قزوین بیان داشت: نگاه ما به توسعه استان یک نگاه ملی است چرا‌که این استان در کشور نقش فرا استانی را ایفا می‌کند.

استاندار قزوین تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی و استراتژیک این استان موجب شده در بخش ارتباطی، حمل و نقل و IT استان دارای نقش محوری و مهمی در توسعه کشور باشد.

وی با تأکید بر اینکه امر توسعه در کشور و به طبع آن در استان قزوین باید متناسب باشد و کشور در همه زمینه‌ها توسعه یابد، تصریح کرد: باید از ظرفیت ایثارگران و شاهد در توسعه استان استفاده کرد.

وی با اشاره به مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: مدیریت در این نظام مقدس صحنه خدمت‌رسانی به مردم است و هیچ مدیری در هیچ سطح مدیریتی نباید جز این دغدغه دیگری داشته باشد./ج1

برچسب ها: توسعه ، قزوین ، استراتژیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.