نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، بر توسعه بخش های صنایع، کشاورزی و دامداری در شهرستان اهر تأکید کرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، عباس فلاحی باباجان، در دیدار با مردم روستای افیل شهرستان اهر گفت: با توجه به وجود معادن غنی، استعداد کشاورزی و وجود بیشترین دام در شهرستان اهر توسعه این بخش ها و ایجاد صنایع جانبی در کنار توسعه لازم است که باید توجه ویژه ای شود.

وی، همچنین افزود: با پیگیری های فرماندار شهرستان اهر در حال حاضر چند کارخانه از جمله قند، فولاد، مس، بسته بندی میوه و چند تا سردخانه در حال احداث است که اگر به بهره برداری برسند زمینه ایجاد اشتغال چند هزار نفر فراهم خواهد شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه در حال حاضر به چند روستای شهرستان اهر گازرسانی می شود خواستار تسریع در گازرسانی به این روستاها شد.

وی، در ارتباط با روستای افیل نیز خواستار حل مشکلات این روستا از جمله مدرسه، فاضلاب، گاز، جاده و احداث سد معیشتی با همکاری روستائیان از سوی مسئولان شد.

فلاحی باباجان، همچنین با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس با رئیس جمهور افزود: رئیس جمهور، در این دیدار بعد از شنیدن سخنان نمایندگان و بیان مشکلات و به خصوص مشکلات مناطق زلزله زده قول های لازم برای حل مشکلات مناطق زلزله زده در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی، دامداری و صنایع دادند.

در این دیدار بخشدار بخش مرکزی شهرستان اهر نیز گفت: برای عمران و آبادنی و اجرای طرح ها در روستاها حمایت و همکاری مردم در کنار دولت لازم است.

نعمتی، همچنین از آماده شدن اجرای فاز 2 طرح هادی در 6 روستای شهرستان اهر خبرداد./س

 

برچسب ها: تأکید ، توسعه ، صنایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.