فرماندار خلخال اقتصاد مقاومتی را راهگشای مبارزه با تحریم استکبار دانست و بر نصب‌العین بودن گفتمان مقام معظم رهبری در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/هوشنگ محمدی امروز ‌‌در جلسه جهاد اقتصادی در جمع دستگاه‌های اجرایی افزود: اقتصاد مقاومتی اصلی‌ترین راهکار پیشنهاد شده از سوی مقام عظمای ولایت برای پیروزی بر تحریم دشمنان است و باید دستگاه‌ها گفتمان مقام معظم رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی گفت: بهره‌گیری از امکانات و فضای موجود، ترغیب جوانان به کشاورزی و تولید و حمایت از تولید داخلی و ملی، مردمی کردن اقتصاد و تعمیق‌بخشی به فرهنگ کار و تلاش و تقویت روح خودباوری از جمله عواملی است که می‌تواند در راه جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی ما را به سرمنزل مقصود برساند.

محمدی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی با تعامل سازنده و کامل با همکاری بسیج سازندگی در روستاها و شهرها نقش خود را ایفا می‌کنند و همچون سال‌های جهاد بر علیه دشمن یک‌صدا، همسو و با برنامه مدون شعار سال مقام معظم رهبری را عملی کرده و تحریم‌های بی‌اثر دشمنان را از بین می‌برند.

فرماندار خلخال همچنین افزود: در حوزه توسعه کشاورزی کارگروه توسعه کشاورزی با همکاری بانک‌های عامل و پیگیری‌های لازم 60 درصد سند توسعه اشتغال کشاورزی خلخال محققشده که این رقم 30 درصد نیز افزایش می‌یابد و هم‌اکنون 17 میلیارد تومان تسهیلات از محل توسعه کشاورزی در شهرستان خلخال مصوب و به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند./س

برچسب ها: خلخال ، اقتصاد ، مقاومتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.