یک ضمانت برای دریافت وام دانشجویی در کلیه مقاطع تحصیلات تکمیلی کفایت می کند.

گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: بازپرداخت وام های دانشجویی برای دانشجویان پسر و دختر متفاوت است، چنانچه دانشجویان پسر بعد از فارغ التحصیلی در صورتی که دوره سربازی خود را نگذرانده باشند بعد از 9 ماه به صورت قسط بندی شده در طول مدت 5 سال یا 60 ماه باید وام های خود را بازپرداخت کنند.

وی افزود: دانشجویان دختر 9 ماه بعد از فارغ التحصیلی باید در مدت 5 سال یا 60 ماه وام های دریافت شده را پرداخت کنند.

گودرزی تصریح کرد: دانشجویانی که به صورت پیوسته از مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در حال تحصیل هستند کلیه بدهی آن ها از مقطع پایین تر به بالاتر انتقال می یابد چنانچه بعد از فارغ التحصیلی به مدت 5 سال یا 60 ماه باید وام های خود را بازپرداخت کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر ضمانت دریافت وام دانشجویی اظهار داشت:یک ضمانت برای کلیه مقاطع ارشد و دکتری کفایت می کند چنانچه در تمام نقاط کشور نیز قابل انجام است.

گودرزی تصریح کرد: در خصوص دانشجویان انصرافی و یا اخراجی نیز باید بگویم که این دسته از دانشجویان باید به صورت یکجا مبلغ دریافت وام دانشجویی را پرداخت کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویانی که از وام ودیعه مسکن استفاده کرده اند بعد از اتمام تحصیل به صورت یکجا باید وام دریافت شده را پرداخت کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار