رییس جمهوری اسلامی ایران در حکمی رییس نظام صنفی رایانه ای اصفهان را به عنوان رییس نظام صنفی رایانه ای کشور منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان در حکم دکتر محمود احمدی نژاد به کاظم آیت‌اللهی آمده است: در اجرای ماده 66 آیین نامه اجرایی مواد 2 و 17 قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم افزارهای رایانه ای مصوب تیر 83 هیات وزیران و بنا به پیشنهاد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور به موجب این حکم بعنوان رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور منصوب می شوید.

رییس جمهوری در این حکم برای رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، توفیق در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف آن سازمان را از خدای متعال مسالت کرده است.

دبیر نظام صنفی رایانه ای استان اصفهان در این زمینه گفت: این نخستین بار است که رییس نظام صنفی رایانه ای کشور از استانی به غیر از تهران منصوب می شود.

مرتضی میرعظیمی افزود: انتخاب رییس نظام صنفی رایانه ای کشور از اصفهان ، افتخاری برای جامعه فناوری اطلاعات این استان محسوب می شود.

وی اظهار کرد: این سومین دوره است که رئیس جمهور،رییس نظام صنفی رایانه ای کشور را منصوب می کند و در دو دوره گذشته روسای نظام صنفی کشور از تهران بودند.

سازمان نظام صنفی رایانه­ای کشور با هدف تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت موثر در ساماندهی امور تجاری رایانه­ ای براساس قانون حمایت از پدیدآورندگان نرم ­افزار از تیرماه سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد/س

برچسب ها: اصفهان ، حکم ، احمدی ، نژاد ، آیت الهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.