بهرام عظیمی و فردین خلعتبری ساخت آنونس و موسیقی آن را در مراسم افتتاحیه جشنواره سی ویکم فیلم فجر به عهده گرفتند.

محمد حمیدی مقدم، دبیر اجرایی افتتاحیه جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نحوه و زمان برگزاری افتتاحیه جشنواره سی و یکم فیلم فجر گفت: افتتاحیه جشنواره سی ویکم فیلم فجر 11 بهمن ماه ساعت 19 در تالار وحدت آغاز می شود و عوامل برگزاری دو ساعت قبل از سازندگان فیلم های سودای سیمرغ، فیلم اولی ها مهمانان خارجی استقبال خواهند کرد. 
وی ادامه داد: امسال در افتتاحیه کارگردان مطرح سینمای چین و مهمانان کشور لهستان با توجه به اضافه شدن دو بخش مربوط به این دو کشور، حضور پیدا می کنند.
حمیدی مقدم عنوان کرد: مراسم با ورود فیلم سازان از کوچه انقلاب شروع می شود و در ادامه مراسم به معرفی فیلم ها، کارگردانان فیلم های خارجی راه یافته به جشنواره هیئت انتخاب و هیئت داوران می پردازیم. 
وی متذکر شد: موسیقی ویژه‌ای برای افتتاحیه و آنونس‌هاي متفاوتی در سالن به اجرا در خواهد آمد، همچنین آرم سیمرغ برای ابتدای فیلم رونمایی می شود. 
حمیدی مقدم در خصوص نحوه ساخت آنونس‌ها اظهار داشت: آنونس‌ها توسط بهرام عظیمی ساخته خواهد شد که موسیقی آن برعهده فردین خلعتبری است. 
وی در ادامه با اشاره به نحوه بزرگداشت بزرگان سینما تاکید کرد: در بخش بزرگداشت چهره هایی چون مهری شیرازی، جمشید مشایخی، نادرطالب‌زاده و جهانگیر الماسی افراد خاصی بر روی سن از این بزرگان استقبال خواهند كرد، دكورها و تركيب فرم و نوع كليپ  بخش را نیز ملک جهان خزائی انجام می دهند. 
حمیدی مقدم در خصوص تفاوت این دوره با سال گذشته تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه هرنوع جشنواره کلیت برنامه به یک شکل است اما به لحاظ اجرایی و آیتم های برنامه متفاوت خواهد بود. 
وی در پایان در خصوص مجری برنامه افتتاحیه جشنواره نیز گفت: کاندیداهای بسیاری برای اجرا انتخاب شدند اما با توجه به بحث های بسیار در روزهای آینده مجری برنامه را معرفی خواهیم کرد.
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار