مرحله دیدن آثار در سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره با حضور اعضای هیات انتخاب آثار و ناظران جریان داوری با بررسی 73 اثر به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، منیژه محامدی ، زهرا صبری و علیرضا دریابیگی اعضای هیات منتخب از سوی امیر دژاکام دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره بررسی آثار راه یافته به مرحله دوم این جشنواره را طی روز های 22 تا 26 دی ماه در فرهنگسرای نیاوران بر عهده داشتند.  
در پایان مرحله دیدن آثار که با حضور دبیر جشنواره، اعضای هیات انتخاب و همچنین ناظران جریان داوری، مژگان فرح آور مقدم و داوود بنی اردلان صورت گرفته با جمع بندی نهایی  تا پایان هفته جاری نتایج نهایی و اسامی گروه های راه یافته به مرحله پایانی جشنواره اعلام خواهد شد.  
امیر دژاکام دبیر سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره در پایان مرحله دیدن آثار پیرامون اعلام نتایج گفت: دیدن و انتخاب آثار بسیار مهم و حیاتی است و این مرحله باید با دقت زیادی انجام شود. همچنین ستاد انتخاب ، در حال رایزنی پیرامون ظرفیت مرحله نهایی جشنواره و بخش های مختلف مرحله پایانی است که به همین منظور و به جهت انجام بررسی های نهایی ، نتایج و اسامی گروه های برتر تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد. /ص
 
برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، تک نفره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.