سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كشورمان گفت: نمي دانم چرا كميته فوتسال سرمربي تيم ملي فوتسال را معرفي نمي كند.

حسين شمس سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كشومان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمي دانم چرا كميته فوتسال سرمربي تيم ملي فوتسال را معرفي نمي كند. شايد در حال بررسي هستند اما قطعا براي بازي تداركاتي كه در روسيه با تيم ملي اين كشور داريم، خسوس كاندلاس سرمربي تيم ملي ما خواهد بود. حالا چه زماني مي خواهد بازيكنان را دعوت كند و تمرين كنند، معلوم نيست.

وي افزود: اينكه خسوس آش كشك خاله است چون با او قرارداد داريم و بايد او را نگه دارند. ترابيان با خسوس قرارداد تركمنچاي بسته و بايد او را تحمل كند و گرنه مبلغ قراردادش را بايد پراخت كنيم.

وي تصريح كرد: شايسته بود كه از خسوس كاندلاس در تيم هاي پايه استفاده می کردند و تيم ملي بزرگسالان را به كسي مي دادند كه در جام جهاني بعدي جوابگو باشد. بهترين زمان براي انتخاب سرمربي تيم الان است كه هر كسي هدايت تيم ملي را به عهده مي گيرد، جوابگو باشد و بتواند در جام جهاني بعدي افتضاح امسال را پاك كند. كميته فوتسال فقط وقت تلف مي كند، كدام مربي در دنيا تستي است كه بگوييم خسوس را در تورنمت روسيه تست خواهيم كرد!

سرمربي سابق تيم ملي فوتسال كشورمان اظهار داشت: مربي را بايد با شناخت انتخاب كرد و تيم ملي را به او سپرد. اين طوري نمي شود كه كسي را تستي بياورند.
مي گويند خسوس را در تورنمت روسيه آزمايش خواهيم كرد. مگر تيم ملي ما موش آزمایشگاهی است؟! بهترين اتفاق براي او رغم خورده است چون 8 سال تيم نداشته و الان هدايت تيم ملي ايران در كارنامه او ثبت مي شود و با اين كارنامه خوبي كه براي او درست مي كنيم جاي ديگر مي تواند قرارداد خوبي ببندد.

وي افزود: براي هدايت تيم ملي فوتسال هيچ صحبتي با من نشده و ظاهرا در فدراسيون فوتبال فردي است كه نمي گذارند اين ارتباط برقرار شود. خود افتخاري با من مشكلي ندارد و فرد ديگري است كه اجازه نمي دهد كميته فوتسال با من ارتباط بگيرد. اين فرد مشكل شخصي با من دارد و منافع ملي را در نظر نمي گيرد بلكه منافع شخصي را به منافع ملي ترجيح مي دهد.

شمس در پايان گفت: مهدي تاج به فدراسيون فوتبال برگشت. به نظر من تاج عاقل فدراسيون فوتبال است و حيف بود كه دراين مدت در فدراسيون فوتبال حضور نداشت. او هم مي تواند سازمان ليگ را بچرخاند و هم به مسائل ديگر فوتبال ما اشراف دارد. كفاشيان هم نشان داد كه اهل دعوا و كينه توزي نيست و اگر كسي كار بلد باشد از او استفاده مي كند. با آمدن تاج هم شرايط ليگ ما بهتر مي شود و هم مسابقات سروسامان مي گيرد و هم اينكه چون تاج آدم مستقلي است، كسي نمي تواند به سازمان ليگ فشار بياورد و تهديد كند چون تاج از كسي نمي ترسد و بهترين انتخاب براي سازمان ليگ بود./آق
برچسب ها: شمس ، خسوس ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار