نصرتی: بهتر است به دسته 2 برویم تا هواداران بیشتر از تراکتورسازی حمایت کنند / با غیرت بازی می‌کنیم تا قهرمان شویم

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل صنعت نفت آبادان بازی بسیار سختی داشتیم اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز را بگیریم.

محمد نصرتی مدافع تیم تراکتورسازی تبریز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقابل صنعت نفت آبادان در خانه حریف بازی بسیار سختی داشتیم اما خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی حساس را بگیریم . صنعت نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و در خانه خودش انتحاری بازی کرده و موقعیت هم به دست آورد اما تیم ما به پختگی لازم رسیده و بچه ها خیلی با تجربه و با جان و دل بازی کردند و 3 امتیاز بازی را گرفتیم.

وی افزود: ما در حال حاضر یکی از مدعیان اصلی هستیم و در کورس قهرمانی قرار داریم اما هیچ استرسی نداریم و با آرامش در بازیها شرکت می‌کنیم. هدف ما در حال حاضر قهرمانی است و با تمام وجود تلاش می‌کنیم و دنبال قهرمانی هستیم.

وی تصریح کرد: تراکتورسازی تبریز شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. اوایل فصل مشکلاتی بود که برطرف شده و الان به شخصیت مد نظر برای قهرمانی رسیده ایم و تلاش می کنیم تا به هدف بزرگی که داریم برسیم. کارمان برای قهرمانی سخت است اما تراکتورسازی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و تا آخرین لحظه برای به دست آوردن جام قهرمانی می جنگیم.

وی در ادامه گفت: مسئولان باشگاه برای حمایت از تیم تمام تلاش خودشان را می‌کنند اما کافی نیست چون هیات مدیره و مسئولان استانی که باشگاه را ساپورت می‌کنند، باید بیشتر به ما توجه کنند چون لیگ قهرمانان آسیا نزدیک است و باید کمک کنند تا بدون دغدغه وارد مسابقات آسیایی شویم و نماینده خوبی برای کشور عزیزمان باشیم.

وی افزود: البته شهردار تبریز آمادگی خودش را برای کمک به تراکتورسازی اعلام کرده است و امیدوارم بقیه مسئولان استانی هم همین تفکر را داشته باشند چون بحث آسیا و نماینده ایران در این مسابقات بزرگ و حساس مطرح است.

وی در ادامه گفت: یکی از مشکلات ما پشتیبانی لازم به لحاظ مالی و معنوی است اما از طرفی هم تماشاگران ما کمتر از سالهای قبل به استادیوم می آیند و از تیم حمایت می‌کنند. دلیلش را نمی دانم اما سرمای هوا و روز و ساعت بازیها در این مساله تاثیر دارند. امیدوارم هواداران تراکتورسازی مثل سابق از تیم حمایت کنند چون باید تشویق و حمایت آنها باشد تا مشکلی برای نتیجه گیری تیم پیش نیاید.

وی تصریح کرد: استقلال هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و هواداران آنها هم کم به استادیوم می آیند، ما هم با چنین مشکلی مواجه شده‌ایم و شاید بهتر باشد به دسته 2 برویم یا برای نیفتادن تلاش کنیم تا شاید هواداران دلشان بسوزد و بیشتر به استادیوم بیایند.

وی افزود: مردم تبریز شرایط خاص تیم را در حال حاضر درک کرده‌اند اما سرمای وحشتناک تبریز واقعا تاثیرگذار است. البته امکانات رفاهی هم در استادیوم وجود ندارد و مردم کمتر از بازیهای تراکتورسازی استقبال می کنند.

نصرتی در پایان گفت: امیدوارم تراکتورسازی قهرمان لیگ بشود. بچه های ما با جان و دل و با غیرت بازی می کنند و انشالله به هدفمان برسم و قهرمان شویم. البته الان حرف از قهرمانی زدن زود است و باید بازی به بازی جلو برویم اما به این خود باوری رسیده ایم که می‌توانیم قهرمان شویم و باید تلاش کنیم تا جام قهرمانی را به دست بیاوریم./آق
برچسب ها: نصرتی ، مدافع ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار