جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت :مردم پیروز دفاع مقدس و فتنه سال 88 شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار علی فضلی در همایش شهدای کربلای 5 شهرستان چناران در مسجد جامع این شهر با اعلام این مطلب افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی فتنه ای به اندازه عمق فتنه هشت ماهه سال 88 رخ نداده بود و هیچ حادثه ای به شباهت آن نیز در طول 33 سال انقلاب مشاهده نشده است.

 

وی قرآن،عترت و مردم را سه پایه انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد:مردمی که همانند دوران دفاع مقدس با انگیزه ادای تکلیف به جبهه های نبرد روانه شدند و از میهن و کیان خویش دفاع کردند در فتنه سال 88نیز با همان انگیزه پیروز میدان شدند.

 

 

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره عملیات کربلای 5 گفت: شب های عملیات کربلای 5 شب های قدر انقلاب است که نیروهای این عملیات، کربلا را در شلمچه مشق کردند و این یادگار حسینی باید حفظ شود.

 

سردار فضلی ،عملیات کربلای 5 در دی ماه سال 1365 را نوعی آزمایش سخت فرزندان اسلام برشمرد و افزود: رزمندگان این عملیات تنها از باب تکلیف به میدان رفتند و نزدیک به 53 هزار شهید، مجروح تقدیم انقلاب کردند و اکنون نیز مردم باید برای حفظ نظام احساس تکلیف داشته باشند.

 

وی با اشاره به انجام بیش از چهار میلیون بازدید از منطقه عملیاتی کربلای 5 گفت: بیش از 88 درصد این بازدیدها از سوی کسانی صورت گرفته که برای اولین بار به کربلای ایران آمده بودند.

 

امام جمعه چناران نیز در این همایش راه پیمایی 22 بهمن و انتخابات خرداد سال 92 را دو آزمون بزرگ ملت برشمرد و گفت: مردم یک بار دیگر با حضور با بصیریت خود سیلی سختی به دشمان خواهند نواخت.

 

حجت الاسلام مظفر تاجی افزود: شهر چناران که در دوران دفاع مقدس یکی از بخش های تابعه مشهد بوده بیش از هفت هزار رزمنده به جبهه های جنگ اعزام نمود و نزدیک به 400 شهید، 44 آزاده و 750 جانباز تقدیم انقلاب کرده است./س

برچسب ها: مردم ، پیروز ، دفاع ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.