استاندار كردستان گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهت تقویت هرچه بیشتر وحدت و انسجام اسلامی در جامعه است. شهبازی تقارن هفته وحدت و دهه مباركه فجر را فرصتی غنی برای تبیین برنامه های انقلاب اسلامی در ایجاد انسجام و برادری بیشتر بین مذاهب اسلامی خواند. وی گفت: فعالان فرهنگی باید در برنامه های خود این نكات را بیشتر مد نظر داشته باشند.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، شهبازی گفت: دستگاه های فرهنگی باید در كنار مردم فرهنگ دوست و با بصیرت كردستان در جهت تحقق پیام وحدت آفرین بنیانگذار كبیر انقلاب(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب، در این ایام فرخنده برنامه های فرهنگی موثری اجرا كنند.

وی با توجه به فرهنگی بودن كردستان گفت: مناسبت ها و آیین های معنوی در میان مردم كردستان جایگاه ویژه ای دارد و انعكاس آن از سوی رسانه های جمعی می تواند بهترین معرف برای فرهنگ غنی این منطقه باشد.

شهبازی یكی از مهم ترین توطئه های دشمنان در عصر حاضر را ایجاد تفرقه بین مذاهب و قومیت ها اعلام كرد.

به گفته استاندار كردستان، هفته وحدت یكی از بزرگترین دستاوردهای نظام اسلامی در راستای ایجاد اتحاد و همبستگی در میان مسلمانان داخل و خارج از كشور است.

به گفته وی نامگذاری هفته وحدت اقدام سنجیده و عالمانه ای بود كه امام راحل (ره) برای خنثی كردن توطئه های دشمن آن را عملی كرد و امروز همه مسوولین فرهنگی، روحانیون و اقشار مختلف جامعه وظیفه دارند در جهت تحقق آن تلاش كنند./س


برچسب ها: فرهنگ ، وحدت ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.