علی ضیاء علت نخواندن خبر در ابتدای برنامه را با ترفند خاصی به تغییر خلاقیت در ویتامین 3 ربط داد در حالی که تا انتهای برنامه هیچ خبری خوانده نشد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران، برنامه صبحگاهی ویتامین 3 در روز اول بهمن با اجرای سید علی ضیاء از شبکه سه سیما به روی‌ آ‌نتن رفت.
علی ضیاء با خواندن نامه ای برنامه را آغاز کرد مدیر مدرسه ای با فرستادن عکس های شاگردان ممتاز خود متذکر شده بود که هنگام صبح وقتی از بچه ها علت دیر آمدن به مدرسه را جویا می شویم علت را دیدن برنامه صبحگاهی ویتامین 3 و چهره شما عنوان کرد.
ضیاء در تکمیل ین نامه گفت: من اصلا راضی نیستم به خاطر برنامه ما بچه ها دیر به مدرسه بروند.
در بخش کارشناس محمد اسماعیل دیده بان کارشناس هوشمند سازی مدارس مهمان این بخش از برنامه بود.
محمد اسماعیل دیده بان به بحث آموزش، خلاقیت و طرح سوال در برنامه پرداخت.
مهمان برنامه یک نوع بازی فکری با خود به همراه آورده بود و محجی هنگام بازی با این بازی فکری گفت: هنگ کردم وقتی چند مرحله از آن را حل کرد متذکر شد با حل تعدادی از این بازی که بارقه ای از امید در من به وجود آمد و بعد ادامه داد: برای حل این بازی خیلی ذهنم پریشان است این بازی انسان را از فکر و خیال دور می کند.
استاد محمد حسین سبز  علی قاری بین المللی و مسعود سیاف زاده، قاری قرآن و موذن از مهمانان برنامه صبحگاهی ویتامین 3 بودند.
مجری در ابتدای برنامه طبق روال هر روز به خواندن خبر نپرداخت در ابتدای برنامه متذکر شد که امروزه خواندن خبر داریم ولی خبرها را ساعت 8 خواهیم خواند و علت این تغییر را ایجاد خلاقیت در برنامه عنوان کرد ولی تا پایان برنامه نیز هیچ خبری خوانده نشد.
گفتنی است برنامه صبحگاهی ویتامین 3 با اجرای سید علی ضیاء و تهیه کنندگی علی زاهدی از شنبه تا پنج شنبه از شبکه سه سیما به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار