شهرداری منطقه 8 از نصب پایه های چراغ خورشیدی در بوستان های شرق تهران خبر داد.

شادالوئی در گفتگو با خبرنگار  اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت:  با هدف بهینه سازی  مصرف انرژی و کاهش نیروی برق و افزایش  روشنایی ، پایه چراغ خورشیدی در بوستان های سطح محدوده نصب می شود.
 وی افزود:  این لامپ ها علاوه بر زیبایی بوستان ها نقش موثری در تامین امنیت شهروندان در شب هنگام دارد و استفاده از این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، افزایش کیفیت پروژه های عمران شهری را نیز به همراه خواهد داشت.
 شادالوئی با اشاره به نصب آبگرفتگی خورشیدی در تعدادی از بوستان های سطح محدوده  اظهار داشت:به منظور کاهش مصرف انرژی در بوستان ها و تهیه آب گرم در تمام ساعات شبانه روز،  طرح تجهیز بوستان ها به آبگرمکن های خورشیدی در بوستان های شرق تهران به اجرا در آمد.
 وی با  اشاره به اجرای طرح پلاک کوبی الکترونیکی درختان در سطح منطقه گفت: با کمک سیستم الکترو مغناطیسی درختان سطح محدوده شناسنامه دار شدن و اطلاعات آنها در بانک اطلاعاتی نگهداری می شود تا نسبت به حفظ و نگهداری درختان اقدام شود.
وی گفت: در راستای افزایش فضای سبز،  طرح گسترده توزیع و کاشت نهال در سطح محلات شرق تهران به اجرا درآمد
وی در پایان خاطر نشان کرد:  اجرای برنامه های مربوط با فضای سبز از جمله تبدیل فضاهای جنگلی به بوستان و کاشت نهال در سطح منطقه،  نقش بسزایی در افزایش  روحیه آرامش و آسایش شهروندان و مصداقی بر اهمیت افزایش  فضای سبز در شرق تهران است./ل
برچسب ها: طرح ، بهینه ، انرژی ، برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار