دبیر هیئت شمشیربازی مازندران ازصدرنشینی تیم ساری در لیگ شمشیربازی مردان کشور خبر داد.

رمضانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: در لیگ شمشیربازی مردان کشور 14 تیم حضور دارند که در سه اسلحله اپه، سابر و فلوره به رقابت می پردازند.

وی افزود: هفته دوم این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد،تیم هیئت شمشیربازی ساری در اسلحله اپه با بیشترین امتیاز صدرنشین شد.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران تصریح کرد: پس از تیم ساری تیم های دانشگاه آزاد و قالیشویی صنعتی ایرانیان دوم وسوم شدند.

رمضانی از مقام دومی تیم ساری در اسلحله سابر خبر داد وگفت:در این بخش تیم دانشگاه آزاد اول است و برنجان بتون زاگرس نیز پس از ساری در جایگاه سوم قرار دارد.

وی همچنین درباره رقابت شمشیربازان در اسلحله فلوره افزود: تیم های دانشگاه آزاد، برنجان بتون زاگرس، کریمان کویر کرمان و ساری اول تا چهارم هستند.

رمضانی درباره نتایج کلی این مسابقات در سه اسلحله تصریح کرد:در نتیجه کلی سه اسلحله اپه، سابر و فلوره تا هفته دوم تیم های دانشگاه آزاد، هیئت ساری و برنجان بتون زاگرس اول تا سوم هستند.

دبیر هیئت شمشیربازی مازندران درباره نفرات تیم شمشیربازی مازندران تصریح کرد:محمد شجاعی،محمد رحیمی،هادی مشهدبان و محمد تقوی در اسلحله اپه،هانی شهمیری،محمد حسین عابدینی، حامد سینایی و جمال المیری در اسلحه سابر و جواد بیانی، مجتبی الطافی،میلاد حسن زاده و احسان پوریایی دراسلحله فلوره به عنوان ورزشکاران مازندرانی در این مسابقات هستند.

رمضانی همچنین درباره مربیان تیم مازندران گفت: مرتضی شفیعی در اسلحله اپه، رسول آگوشی در اسلحله سابر و محمد پوریایی در اسلحله فلوره به عنوان مربیان شمشیربازان مازندرانی را در این رقابتها همراهی می کنند.

وی از برگزاری هفته سوم لیگ شمشیربازی کشور به میزبانی تهران ششم بهمن خبر داد و افزود: با توجه به حضور ورزشکاران و مربیان خوب مازندران از گزینه های قهرمانی این دوره محسوب می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.