رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل از درخشش هنرمندان استان اردبیل در دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج با کسب سه جایزه و رتبه ویژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عظیم دشتی افزود: این جشنواره که در استان سمنان برگزار شد پس از چهار روز اجرای نمایش در شهرهای سمنان، مهدی‌شهر و شاهرود برترین‌ها در چهار بخش معرفی شدند.

وی این چهار بخش را شامل تئاتر صحنه‌ای، خیابانی‌، کودک و نوجوان و عروسکی اعلام کرد و یادآور شد: در این جشنواره همچنین برگزیدگان نمایشنامه‌نویسی نیز معرفی شدند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل خاطرنشان کرد: هنرمندان استان اردبیل در این جشنواره با کسب سه جایزه درخشش مناسبی داشتند و توانستند توانمندی خود را به رخ بکشند.

دشتی گفت: بر اساس آرای هیئت داوران دهمین جشنواره سراسری بسیج در بخش عروسکی و کودک و نوجوان در طراحی صحنه رتبه دوم به آرزو مهری برای طراحی صحنه نمایش « راز پروانه » از اردبیل رسید.

وی بیان داشت:‌ رتبه سوم دهمین جشنواره تئاتر بسیج نیز در بخش طراحی صحنه نمایش به مینا اکبری ناصر به خاطر نمایش « رویای واقعی »‌ از آذربایجان شرقی رسید.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود:‌ هیئت داوران در بخش بازیگری زن نیز از بازیگر نوجوان فاطمه هاشمی در نمایش‌ « راز پروانه » از استان اردبیل تقدیر کرد.

دشتی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم این بخش را به ترتیب سحر میر‌زاخانی در نمایش « قصد رقص قاصدک »، مریم مهدی‌زاده در نمایش « سیاه دونه و ختمی»‌ و بهار کریم‌زاده به خاطر نمایش « اول اسم بابا» معرفی کرد.

وی ادامه داد: در بخش تئاتر خیابانی جایزه مقام سومی بخش طرح و ایده از آن قریب منوچهری شد که تدارک نمایش خیابانی « سرفه‌های اصغر » را برعهده داشت.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: دهمین جشنواره تئاتر سراسری بسیج از 26 تا 30 دی ماه در استان سمنان برگزار شد که سه گروه نمایشی از استان در این جشنواره حاضر شده بودند/س 

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.