روزنامه نگار اصلاح‌طلب در دیداری خصوصی با محمد خاتمی با اشاره به تمامیت خواهی اصلاح‌طلبان در طیف‌های مختلف از عدم اعتماد سران اصلاحات به نسل میان سال و جوان اصلاح‌طلب همفکر خود انتقاد کرد.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران: محمد خاتمی در نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری سردرگم سخنان متناقضی از آمدن و نیامدن اصلاحاتچیها بیان می‌کند و با تمامی فتنه گری‌هاي دوستانش در سال 88 نمی‌تواند از کسب قدرت چشم پوشی کرده و از اقدامات خود نيز ابراز ندامت کند.
برخی از اصلاح‌طلبان که برای کسب قدرت حتی با دشمنان کشور نظیر جرج سوروس سرمایه دار صهیونیست جلسه مخفیانه تشکیل می‌دهند همفکران و هواداران نسل جوان خود را باور نداشته تا چهره های جدید و جوان تری برای انتخابات معرفی کنند اين عدم اعتماد به نسل جوان اصلاحطلب باعث دلسردي و انتقاد آنان شده است.
يکي از علتهاي اصلي ترديد جناح اصلاحات محدود بودن افراد شاخص و مقبول در ميان خود براي معرفي در انتخابات پيش رو است.
(ع. ش) در صفحه فیس‌بوکش از دیدار خصوصي چند روز قبل خود با محمد خاتمی نوشته است که با مثال زدن سال تولد چند چهره مطرح میان اصول‌گرایان برای انتخابات سال آينده در مقابل به چند فرد شاخص و مطرح اصلاح‌طلبان اشاره می‌کند که اکثراً بالای شصت سال سن دارند.
یکی از دوستان (ع. ش) نیز در زیر این مطلب که داغ دلش تازه شده با ذکر یک مثال به عدم اعتماد و باور جوان‌ها در میان اصلاح طلب‌ها اشاره می‌کند.


برچسب ها: خاتمی ، اصلاحات ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.