مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری گفت: وضعیت فدراسیون و باشگاههای لیگ از نظر مالی تاسف بار است.

بیژن جوانبخت، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: اولین مرحله اردوی جوان و امید کشور از 29 دی آغاز شده و تا 6 بهمن ادامه داد و علاوه بر مربیان داخلی گنادی کو تلنیکوف، سرمربی اوکراینی تیم ملی هدایت ژیمناست ها را برعهده دارند.

مربی تیم ملی ژیمناستیک جوانان ادامه داد: برگزاری اردوهای این چنینی باعث می شود تا سرمربی جدید تکلیف خود را بداند و در ادامه روند استعدادیابی بهترین ها را برای مسابقات آسیایی 2014 و یا سایر عرصه های برون مرزی انتخاب کند.

جوانبخت همچنین در خصوص عملکرد گنادی کوتلنیکوف تصریح کرد: فعلاً برای قضاوت دراین مورد خیلی زود است و در دراز مدت باید عملکرد وی را بسنجیم البته باید این نکته را هم متذکر شوم که امسال ملی پوشان برای اولین بار در مسابقات آسیایی درخشش بسیار خوبی داشتند و در 2 وسیله به فینال رسیدند.

وی با بیان اینکه وضعیت مالی این رشته فاجعه است، گفت: باشگاه ها و فدراسیون از نظر مالی وضعیت بسیار بدی دارند که همین مساله موجب شد تا لیگ امسال لغو شود، چرا که اغلب باشگاهها اسپانسر ندارند.

جوانبخت در پایان تاکید کرد: توقع داریم عملکرد وزارت ورزش از شعار دادن خارج شود و با دیدی متفاوت به ژیمناستیک و ورزش های مادر نگاه کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار