سفر رئيس مجلس به سودان، شكايت نمايندگان از "ممنوعیت فعالیت دو شغله‌ها" به شوراي نگهبان، وضعيت زجر‌آور و اسفناك مسلمانان ميانمار، انتقاد از سکوت مدعيان حقوق بشر در قبال جنايات تروريست‌هاي سوريه، موانع توافق ایران و 1+5 از نگاه شورای روابط خارجی آمریکا و رفع اتهام از مهرداد بذرپاش و كاوه اشتهاردي از مهمترين عناوين خبري امروز (يكشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز(يكشنبه) به اين شرح است:


جزئيات سفر رئيس مجلس به سودان از زبان شيخ‌الاسلام
معاون امور بين‌الملل رئيس مجلس جزئيات سفر لاريجاني به سودان را تشريح كرد.



شكايت نمايندگان از "ممنوعیت فعالیت دو شغله‌ها" به شوراي نگهبان/ این مصوبه مغایر مصالح نظام است
سخنگوی شورای نگهبان با بيان اينكه مصوبه ممنوعیت فعالیت دو شغله‌ها مغایر با مصالح و منافع نظام تلقی شده و اصول کلی نظام را تامین نخواهد کرد، گفت: عده زیادی از نمایندگان پس از طرح این مصوبه به شورای نگهبان مراجعه و اعتراض خود را نسبت به این مصوبه بیان کردند.



جداشدن يك‌شبه ري از تهران ظلم است
نماينده مردم قائمشهر در مجلس جدا شدن یک شبه ری از تهران را ظلم دانست و گفت: امروز پنجاه درصد آلودگی‌ها به ساخت و ساز در شهرهای اقماری جدا شده از تهران برمی‌گردد که عده‌ای آنجا را استراحتگاه خود قرار داده و برای کار به تهران می‌آیند.




برخورد با "زورگيران" نبايد منحصر به كساني باشد كه فيلم آنها پخش مي‌شود
نايب رئيس كميسيون حقوقي قضايي مجلس گفت: برخوردهاي صورت گرفته با زورگيران نبايد محدود به كساني باشد كه فيلم آنها از طريق رسانه‌ها پخش مي‌شود بلكه بايد اين برخوردها آنقدر گسترده و فراگير شود كه اثري از اين جرايم در جامعه باقي نماند.



مسلمانان ميانمار فقط زنده هستند/ وضعيت زجر‌آور و اسفناك مسلمانان
هیئت پارلمانی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به میانمار گزارشی را از بازدید خود از آوارگان مسلمان در میانمار ارائه کردند.



جبهه اصلاح‌طلبان براي اعلام كانديداي خود تاكنون زماني تعيين نكرده است
دبير جبهه اصلاح‌طلبان گفت: جبهه اصلاح‌طلبان تاكنون براي اعلام كانديداي خود زماني را اعلام نكرده است.



چرا ترور "اسدالله علم" به جاي حسنعلي منصور در دستور كار شما قرار نگرفت؟
عبدالرضا داوري با خطاب قرار دادن حزب موتلفه نوشت: يكي از ابهامات و سؤالات جدي در قضيه ترور حسنعلي منصور كه لازم است دست‌اندركاران حزب مؤتلفه در برابر آن پاسخگو باشند، اين ابهام است كه اگر بناي مؤتلفه بر حذف يكي از سران مؤثر و فاسد رژيم پهلوي قرار داشت، چرا ترور اسدالله علم كه به دلايل زير بر ترور حسنعلي منصور اولويت داشت، هيچ‌گاه در دستور كار مؤتلفه قرار نگرفت؟



محسن رضايي تشكيل كميته "صيانت از آرا" را رد كرد
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: تشكيل كميته "صيانت از آرا" از سوي بنده در راستاي انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده صحت ندارد.



انتقاد از سکوت مدعيان حقوق بشر در قبال جنايات تروريست‌هاي سوريه
دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعت نفت اهواز گفت: مدعيان حقوق بشر به دنبال جنايات گسترده در کشتار مردم بي‌گناه سوريه، هيچ واکنشي از خود نشان نمي‌دهند و در سکوت سر مي‌برند.



انگيزه‌هاي ملت ايران باعث فرو ريختن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شد
معاون فرهنگی و تبلیغات نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انگیزه‌های مردم ایران الگویی برای مردم فلسطین بوده که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در هم شکست.



انجام اقدامات و رفتارهای احساسی ما را در دام برنامه‌های دشمنان گرفتار مي‌کند

مسئول روابط عمومی کل سپاه، با سطحی و احساسی خواندن برخی رفتارها در برابر نظام سلطه گفت: ما نباید با انجام برخی اقدامات و رفتارهای احساسی در دام برنامه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفتار شویم.



موانع توافق ایران و 1+5 از نگاه شورای روابط خارجی آمریکا

پایگاه اینترنتی مجله "فارین افرز" با انتشار مقاله‌ای مبسوط، موانع راهبردی، دیپلماتیک، سیاسی و روانی توافق ایران و گروه 1+5 درباره مسئله هسته‌ای را بررسی کرده است.



"اعدام"، ايستگاه پاياني زورگيران خشن پايتخت+ تصاوير
بالاخره پرونده زندگي دو زورگير خشن پايتخت به ايستگاه پاياني رسيد و صبح امروز(يكشنبه اول بهمن)با اجراي حكم اعدام، تصوير روشني از سرانجام زورگيري و خشونت در برابر افرادي كه به هر دليلي در اين مسير حركت مي‌كنند، به نمايش گذاشته شد.



رفع اتهام از مهرداد بذرپاش و كاوه اشتهاردي/مديرمسئول سابق روزنامه ايران مجرم شناخته شد
دبير هيات منصفه دادگاه مطبوعات، گفت: "مصيب نعيمي" مدير مسئول سابق روزنامه ايران به اتهام نشر اكاذيب به قصد تشويش اذهان عمومي مجرم شناخته شد.

انتهاي پيام/س2



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار