معاون فنی صدا وسیمای مرکز خراسان شمالی گفت : همزمان با ایام ا... دهه فجر 14 پروژه فنی صدا و سیمای خراسان شمالی با اعتبار افزون بر 9 میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هزار جریبی افزود : این پروژه ها شامل 11 پروژه آنالوگ و 3 پروژه دیجیتال در 6 شهرستان استان به بهره برداری می رسد .

وی خاطر نشان کرد :پروژه های آنالوگ صدا و سیمای خراسان شمالی شامل احداث ایستگاه و پوشش 4 شبکه تلویزیونی در یازده روستای استان با اعتباری افزون بر 5 میلیارد و 300 میلیون ریال است .

هزار جریبی عنوان کرد : با بهره برداری از این پروژه های آنالوگ جمعیتی افزون بر 4 هزار و 325 نفر از مردم روستاهای امیر آباد و شبدره بجنورد ، احسان آباد و گوگدره فاروج ، نظر محمد ، خیرآباد ، شناقی و باغ شیروان ، جوزک مانه و سملقان ، ناویا جاجرم و عراقی اسفراین از شبکه های یک ، دو ، سه و استانی بهره مند می شوند 

معاون فنی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین 3 پروژه دیجیتال در شهرهای شیروان ، بجنورد و اسفراین با اعتباری بالغ بر4 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری می رسد .

وی گفت : با بهره برداری از این پروژه ها جمعیتی افزون بر 147 هزار و 580 نفر از شبکه های تلویزیون دیجیتال بهره مند می شوند .

گفتنی است در حال حاضر 61 درصد جمعیت خراسان شمالی تحت پوشش شبکه های تلویزیون دیجیتال و بیش از 98 درصد جمعیت استان تحت پوشش شبکه های یک ، دو ، سه آنالوگ و بیش از 92 درصد شبکه اترک می باشند ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.