رئيس سازمان زندان‌ها گفت: با توجه به تنگناهايي كه در ارتباط با بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي با آن مواجه هستيم خواستار كمك از نمايندگان مجلس در جهت تامين بودجه شديم.

"غلامحسين اسماعيلي" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران در رابطه با بازديد نمايندگان از زندان "اوين"، اظهار داشت: نمايندگان طي 6 ساعت تقريبا ازتمام بخش‌هاي زندان بازديد كردند.

وي ادامه داد: در ابتداي ورود نمايندگان به زندان اوين از وضعيت و ساختار زندان، طبقه‌بندي ساختمان زندان، جداسازي زندانيان و فعاليت‌هايي كه در آموزش و اصلاح زندانيان صحبت شد و اعلام رضايت خود را از حضور نمايندگان اعلام كردم.

رئيس سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني كشور با اشاره به تنظيم بودجه سال 92 تصريح كرد: با توجه به تنگناهايي كه در ارتباط با بودجه سازمان زندان‌ها و اقدامات تاميني و تربيتي با آن مواجه هستيم خواستار كمك از نمايندگان مجلس در جهت تامين بودجه شديم.

گفتني است؛ دوشنبه دوم بهمن مهدي دواتگري، محمدرضا محسني‌ثاني، صفر نعيمي رز و حجت‌الله خدايي سوري چهار عضو كميته امنيت ملي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس از بازداشتگاه اوين تهران بازديد كردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار