پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در ارتباط با نبود کريمي در دربي هفتاد و ششم گفت: کريمي يک بازيکن استثنايي است و نبود او در اين دربي قطعا احساس خواهد شد زيرا او يک وزنه رواني مثبت براي بازيکنان است.

ابراهيم آشتياني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کريمي يک بازيکن استثنايي و بزرگ است و علاوه بر آنکه از نظر تکنيکي و فني عالي است و مي تواند به تيم کمک زيادي کند، از نظر روحيه اي نيز بسيار در زمين تاثيرگذار است و محبوبيتي که دارد مي تواند باعث جذابيت بازي براي هواداران شود، کريمي مي تواند در زمين از فشار رواني بازيکنان بکاهد و استرس را در بازيکنان کم کند اما حالا که در دربي غايب است بازيکنان بايد در زمين نبود او را با تلاش خود جبران کنند.

 
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس در خصوص دربي 76 گفت: اين بازي براي هواداران مثل قهرماني است زيرا سر کري که با تيم استقلالي ها دارند از بازيکنان توقع برد دارند، پرسپوليس قهرماني را از دست رفته مي بيند و به همين دليل انگيزه بيشتري براي پيروزي در اين ديدار نسبت به استقلال دارد و براي اعاده حيثيت وارد زمين مي شود.

آشتياني بيان کرد: اين پيروزي باعث مي شود فشار رواني از بازيکنان و هواداران کاسته شود و پرسپوليس به بازي ها برمي گردد، بنابراين به نظر من شانس پيروزي پرسپوليس بيشتر است./مح
برچسب ها: کریمی ، آشتیانی ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار