عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: ردو بدل شدن پول در ورزش باید رویه عادلانه داشته باشد، این امر به این معنا است که برخی تیم‌های ورزشی از کمترین امکانات ورزشی هم محروم هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام میرقسمت موسوی اصل افزود: یکی از راه‌های رشد ورزش فوتبال، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های ورزشی در مناطق محروم است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد : لازم است امکانات ورزشی به میزان کافی در اختیارورزشکاران مناطق محروم قرار داده شود، زیرا این امر کمک می‌کند که فرهنگ ورزش در کشوربیش از قبل نهادینه شود .

وی یکی از مشکلاتراه توسعه ورزش فوتبال در کشور رااشکالات ساختاری ونگاه غیرحرفه‌ایبه آن دانست وافزود: باید توجه داشت که یک شاخص بسیار مهم درامر توسعهورزش قهرمانی در دنیا، اقتصاد به شمارمی آید و این بدان معنا است که اگر ما بخواهیم در ورزشرشد کنیم، لازم است هزینه زیادی را صرف آن کنیم.

حجت الاسلام موسوی اصل ادامه داد: برای توسعه ورزش،‌ عناصر پشتیبان مانند دانشگاه‌ها ، باشگاه‌ها و مراکز ورزشی نیز باید تعامل ارگانیک با هم داشته باشند که این تعامل در کشور ما با بهره‌گیری از نظرات پیشکسوتان به سرانجام می‌رسد.

وی تصریح کرد : برنامه‌ریزی‌های مدون و شناخت استعدادها، مهم‌ترین راهکار رساندن ورزش به جایگاه مناسب است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود:باید ابتدا تحولی مثبت در ورزش مناطق محروم به وجود آید و برای این مهم برنامه‌ریزی اصولی و منطقی به دو شکل کوتاه‌مدت و بلند‌مدت انجام شود.

موسوی اصل ، افزود: ردو بدل شدن پول در ورزش باید رویه عادلانه داشته باشد، این امر به این معنا است که برخیتیم‌های ورزشی از کمترین امکاناتهم محروم هستند/س

برچسب ها: اردبیل ، پول ، در ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.