رئیس ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان از دانشگاه سمنان معرفی شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  دومین دوره انتخابات رئیس هیئت ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان در دانشگاه سمنان برگزار و مدیر تربیت بدنی این دانشگاه، با کسب تمام آرا به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

در این انتخابات که با حضور نماینده فدراسیون ملی ورزش‏های دانشگاهی برگزار شد، «بهروز گل‏محمدی»، مدیر تربیت بدنی دانشگاه سمنان با کسب شش رأی از مجموع شش رأی اخذ شده به مدت دو سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‏های همگانی دانشگاهی استان سمنان انتخاب و منصوب شد.

نماینده فدراسیون ملی ورزش‏های دانشگاهی کشور در این جلسه بر حمایت بخش‏های مختلف از رئیس این هیئت در استان سمنان تاکید کرد و گفت: رویکرد هیئت ورزش‏های دانشگاهی، همسو کردن فعالیت‏های ورزشی همه دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی کشور در بخش قهرمانی است.

علی بشیریان شناخت توانمندی‏های موجود در حوزه ورزش آموزش عالی و دستیابی به تیم‏های ملی قدرتمند دانشجویی و نیز حضور در عرصه‏های بین‏المللی را از دیگر رویکردهای هیئت ورزش‏های دانشگاهی بیان کرد.

در این انتخابات، مدیران تربیت بدنی دانشگاه‏های آزاد اسلامی، علوم پزشکی، پیام نور و جامع علمی- کابردی و معاون دانشجویی دانشگاه سمنان حضور داشتند./ج1

برچسب ها: سمنان ، توانمند ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.