سروش آوخ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و سر ممیز سیستمهای مدیریت کیفیت در صنایع خودروسازی ایران با اشاره به لزوم و اهمیت برگزاری چنین سمینارهایی در کشور اظهار داشت: برگزاری چنین دورههایی میتواند بستری برای فرهنگسازی و جامع نگریستن به مقوله مدیریت کیفیت در سازمانها باشد.
وی ادامه داد: به منظور گسترش و ترویج فرهنگ استاندارد و به روز نگه داشتن دانش فنی مدیران، باید این دورهها به صورت مستمر برگزار شود، چراکه در دنیای امروز، حرکت به سمت کنترل جامع و مشارکت در تمام سطوح سازمانی، اعم از مشتریان، تأمینکنندگان و افراد ذینفع در سازمانها از حداقلها است.
سر ممیز سیستمهای مدیریت کیفیت در صنایع خودروسازی ایران با اشاره به گامهای مثبتی که در راستای تحقق مدیریت کیفیت جامع در کشور برداشته شده، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر، گامهای بسیار خوبی در راستای تحقق مدیریت جامع در سازمانهای کشور برداشته شده است و نگاه مثبتی به مقوله مدیریت کیفیت جامع در تمام فعالیتهای سازمان مشاهده میشود.
مشاور صنایع بزرگ و کوچک در استقرار سیستمهای کیفیت ایران بیان کرد: در بازار امروز، مشتری تنها کالایی را میخرد که قیمت آن کالا با منافع، مزایا و ارزش آن جنس برابر باشد، یعنی وقتی میخواهد ماشینی را به قیمت 30 میلیون تومان خریداری کند از خود میپرسد که آیا این خودرو ارزش این همه هزینه را دارد و آیا این کالا با این مبلغ از استانداردهای لازم برخوردار است.
در پایان این سمینار به شرکتکنندگان از سوی مرکز دورههای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، گواهینامه شرکت در سمینار اهدا شد./ج1