کشمکش ها در داخل خاندان آل سعود در عربستان بر سر مسايل مختلف از جمله بحران سوريه تشديد شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه ؛ حمايت خاندان وهابي آل سعود از توطئه در سوريه، به اندازه اي مشمئز کننده است که انتقاد بعضي جريانها در داخل آل سعود را هم برانگيخته است. رقابت و کشمکش ها در داخل رژيم آل سعود در مورد بحران سوريه به بحراني در داخل اين رژيم تبديل شده است. به ويژه که توطئه عليه سوريه ناموفق بوده است.

 روزنامه المنار فلسطين به نقل از منابع مطلع در حوزه خليج فارس تاکيد کرد بعضي جريانها در داخل آل سعود خواهان توقف حمايت از تروريستها در سوريه و پيروي از قطر در اين مورد هستند. هر چند که بعضي افراد در خاندان آل سعود همچنان بر حمايت از گروههاي مسلح در سوريه تاکيد دارند. اين افراد با هدايت بندر بن سلطان از قدرت بيشتري در رياض برخوردار هستند. 

در ادامه اين گزارش آمده است: بعضي افراد در خاندان آل سعود نگران گزارشهاي اطلاعاتي هستند که امارات درباره فعاليت گروههاي سري وابسته به جنبش اخوان المسلمين در سوريه و کشورهاي عربي حاشيه خليج فارس منتشر کرد. شماري از بازجوهاي عربستاني براي اطلاع يافتن از روند تحقيقات در مورد اعضاي اين گروههاي سري به امارات رفتند. 
برچسب ها: سعود ، کشمکش ، حکومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار