حجت‌الاسلام‌ گواهي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هجمه‌هاي اخير عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است/ سپاه هرگونه دخالت در آراي ملت را محکوم مي‌کند

نماينده ولي فقيه در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با بيان اينكه هجمه‌هاي اخير دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است، گفت: نقش‌ و وظيفه ذاتي سپاه، روشنگري، رصد جريان‌ها و تبيين انديشه‌هاي مختلف است و سپاه پاسداران هرگز در انتخابات دخالت نکرده است.

"حجت‌الاسلام عبدالعلي گواهي" در گفتگو با خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ادعاي رسانه‌‌هاي غربي عليه سپاه پاسداران مبني بر دخالت اين نهاد در انتخابات اظهار داشت: مديريت انتخابات از سوي سپاه، ادعا و تهمت نادرستي است؛ سپاه، پاسدار انقلاب اسلامي ايران بوده و هر کجا قرار باشد تهديدي عليه انقلاب اسلامي صورت گيرد، به مقابله با آن تهديد مي‌پردازد.

وي افزود: سپاه هرگز مداخله‌اي در هيچ يک از دوره‌هاي انتخابات نداشته و نخواهد داشت؛ نقش‌ و وظيفه ذاتي سپاه، روشنگري، رصد جريان‌ها و تبيين انديشه‌هاي مختلف است.

نماينده ولي‌فقيه در سپاه محمد رسول الله با اشاره به ماهيت اصلي سپاه پاسداران تصريح کرد: نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به معناي اين است که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامي بوده و به عنوان فرزند انقلاب براي حفظ و نگهداري آن تشکيل شده است.

گواهي گفت: با توجه به ماهيت اسلامي انقلاب دخالت يک نهاد يا ارگان در آرا ملت به هيچ وجه پذيرفتني نيست.

وي در پايان با تأکيد بر عدم دخالت سپاه پاسداران در انتخابات خاطرنشان کرد: هجمه‌هاي اخير دشمنان داخلي و خارجي انقلاب اسلامي عليه سپاه به دليل پاسداري اين نهاد از انقلاب است در حالي‌که اين نهاد خود هر گونه دخالت و اعمال نظر در آراي مردم را به شدت محکوم مي‌کند.
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار