حسن زاده در خصوص رایط دو تیم سرخابی در دربی 76 گفت: شرایط سرخابی ها به خاطر مصاحبه هایی که پیشکسوت استقلال و پرسپولیس در مورد دربی سال 78 انجام دادند بهم ریخته است. فوتبال بدون حاشیه به درد نمی خورد.

رضا حسن زاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال بازی دربی حساس است و با بازیهای دیگر فرق می کند. هر تیمی که بتواند برنده دربی شود از فشار روحی و روانی خلاص می شود.

حسن زاده در ادامه اظهار داشت: بازیکنان سرخابی از سوی هوادارانشان تحت فشار روحی و روانی بازی می کنند و اشتباهاتشان هم زیاد است. هر تیمی که بتواند بر فشار روحی و روانی غلبه کند برنده دربی می شود.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: پرسپولیسی ها با حضور گل محمدی روانتر بازی می کنند و حاشیه هایشان کمتر از قبل شده است. در آن سوی میدان هم استقلال  صدر جدول را در اختیار دارد و با حضور جباری هجومی تر از نیم فصل اول بازی می کند.

وی بیان داشت: به نظرم هر دو تیم سرخابی با برنامه در دربی بازی کنند و شاهد ضد فوتبال از سوی هر دو تیم نخواهیم بود. به هر حال 3 امتیاز بازی دربی به اندازه قهرمانی در لیگ برتر با ارزش است.

وی درباره برگ برنده سرخابی ها در دربی 76 گفت: تیم پرسپولیس روی علی کریمی حساب ویژه ای باز کرده بود اما به نظر می رسد وی نمی تواند تیمش را در دربی همراهی کند. معتقدم مصدومیت کریمی ترفندی از سوی تیم پرسپولیس است. این بازیکن در بازی دربی حضور خواهد داشت.

وی درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی گفت: با اینکه استقلال روی کاغذ برنده بازی دربی است اما شرایط این بازی با دیگر بازیها متفاوت است. از همین الان نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: تجربه قلعه نوعی نسبت به گل محمدی بیشتر است. این موضوع نقطه قوت استقلال است. بازی دربی یک ربع آخرش خیلی برای سرخابی ها مهم است. مربی با تجربه ای همچون قلعه نوعی می داند جه تدابیری برای تیمش در دقایق پایانی بازی بیاندیشد تا استقلال برنده دربی شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم استقلال برنده دربی باشد./آق
برچسب ها: حسن ، زاده ، سرخابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار