بنيامين نتانياهو هيچگاه گمان هم نمي کرد که تصوير مضحک بمبي که در سازمان ملل متحد نشان داد و مثلا خطر ايران را برجسته مي کرد، اکنون در دستان رقيبش و براي تمسخر خود وي بکار گرفته شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پنج تلويزيون فرانسه، يائير لاپيد که حزبش در انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي در جايگاه دوم  قرار گرفت، در تبليغات انتخاباتي خود، نتانياهو را به سخره گرفته بود.

يائير لاپيد در تبليغات انتخاباتي خود همانند حضور نتانياهو در سازمان ملل متحد و نشان دادن تصوير بمبي که در آن خطر ايران را برجسته مي کرد، بمبي را روي کاغذ نشان داد و گفت: خطرناک ترين بمب در اسرائيل خشم اجتماعي است.
 
وي بر روي اين تصور بمب چندين خط کشيده بود که هر يک به موارد افزايش تورم در اسرائيل اشاره داشت.

يائير لاپيد گفته بود: طي يک سال قيمت برق بيست و سه درصد افزايش يافته است، بهاي آب صد و پانزده درصد بالا رفته و نرخ بنزين 38 درصد براي شهروندان بيشتر شده است. قيمت مسکن نيز سي و هفت درصد گرانتر شده است مگر آنکه شما از مزاياي خاص يهوديان تندروي افراطي برخوردار باشيد. من اين پرسش را مطرح مي کنم که خط قرمز کجا قرار دارد؟
 
يائير لاپيد  مدام در تبليغات خود يهوديان تندروي افراطي را هدف حملات خود قرار مي داد. بخش قابل توجهي از اين افراد کار نمي کنند و حتي به سربازي نمي روند. 

لاپيد اين مزاياي خاص را غيرقابل قبول مي داند.









برچسب ها: ایران ، نتانیاهو ، رقیب ، لاپید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار