آغاز آموزش فرايندهاي انتخاباتي به فرمانداران و مسئولان استاني، تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي، کانديداتوري کواکبيان در انتخابات، تعامل دولت و مجلس و بحث انتخابات آزاد از مهمترين عناوين خبري امروز (پنجشنبه) گروه سياسي باشگاه خبرنگاران بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري امروز (پنجشنبه) به اين شرح است:

آغاز آموزش فرايندهاي انتخاباتي به فرمانداران و مسئولان استاني  
استاندار تهران گفت: آموزش اصل قانون،‌ نحوه برگزاری انتخابات و همچنین آموزش در شمارش آرا بعد از انتخابات از جمله برنامه‌های مورد نظر در استانداری براي بهتر اجرا شدن انتخابات در کشور است.
 
مولانا متعلق به همه انسانهاست  
رئیس جمهور با بیان اینکه مولانا متعلق به همه انسانهاست گفت: اینکه می گویند مولانا اهل کجاست؟ اهل ایران، افغانستان، روم، افریقا یا آمریکاست، هر جا انسان است مولانا متعلق به او و برای اوست.
 
زنگ انتخابات زده شده است/عامل به وصيت نامه امام (ره) باشيم  
حجت‌الاسلام و المسلمين اشرفي اصفهاني با بيان اين که زنگ انتخابات در کشور زده شده است گفت: ان‌شالله بتوانيم آن فردي را که شايستگي و توانايي رساندن کشتي کشور به ساحل امن را دارد انتخاب کنيم.
 
درباره كانديداتوري‌ام در كنگره تصميم مي‌گيريم/جزئيات طرح جديد مردم سالاري  
دبير كل حزب مردم سالاري گفت: براساس اين طرح جديد بايد هيئتي بي‌طرف گرد هم جمع شوند و براساس نظرسنجي تصميمات لازم را اتخاذ كنند.
 
هیچ اصلاح‌طلبی اتنخابات را تحریم نکرده است  
دبير کل حزب مردم سالاري با بیان اینکه هیچ اصلاح طلبی انتخابات را تحریم نکرده است، گفت: ما از اصلاح طلبان سخني مبني بر سکوت و يا تحريم انتخابات تاکنون نشنيده‌ايم.
 
هرگونه شبهه‌آفرینی درباره انتخابات خیانت به ملت است/ جمهوری اسلامی ایران به مردم سالاری در جهان مشهور است  
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اظهارات شبهه‌آفرين در انتخابات هم چون "انتخابات مديريت شده"، "انتخابات مهندسي شده" و غيره گفت: حتي اگر نيت مطرح کنندگان چنين ادعاهايي خير باشد آن‌ها بايد بدانند اين اظهارات مردم را مايوس مي‌کند و القاي چنين مسائلي خيانت به ملت است
 
تعامل دولت و مجلس بايد با سعه صدر همراه باشد  
نماينده مردم کرمان در مجلس با اشاره به تعامل ميان دولت و مجلس گفت: نفسِ شروع جلسات مشترک و تشکيل سه کميته کاري مبارک بوده و اين تفاهم و همياري بايد با کمي گذشت و سعه صدر طرفين همراه باشد.
 
تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي به حل مشكلات كمك مي‌كند  
يك عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: طرح تحقيق و تفحص از صنايع خودروسازي در نوبت قرار گرفته است تا در صحن علني مجلس مطرح شود.
 
كليد واژه انتخابات آزاد فقط براي سوءاستفاده مطرح مي شود / افتتاح خط جديد پدافندي  
وزير دفاع گفت: كليد واژه انتخابات آزاد كه چند وقتي از سوي برخي فتنه گران و دشمنان خارجي بيان مي شود فقط براي سو استفاده مطرح مي شود چرا كه انتخابات ايران هميشه آزاد بوده و حجم گسترده مشاركت مردم بهترين دليل اين ادعاست.
 
عدم شناخت صحيح قرآن باعث قتل عام در سوريه است  
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح گفت: کساني که به اسم قرآن مسلمانان را مي کشند به دليل عدم شناختشان از قرآن و قراعت نکردن قرآن به سبک اهل بيت باعث کشته شدن هزاران فرد بيگناه در سوريه شده اند.

انتهاي پيام/
پ2
برچسب ها: تعامل ، انتخابات ، ملت ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار