شیخ الازهر مصر که قصد داشت با هواپیمای سعودی به جده سفر کند، در اعتراض به رفتار ناشایست مهمانداران هواپیما با وی، سفر خود را لغو کرد.

  به گزارش گروه مجله خبري باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه العهد، «احمد الطیب» شیخ الازهر مصر و هیئت همراه وی متشکل از هشت نفر از علمای ارشد و رئیس انجمن زبان عربی به دلیل آنکه به این هیئت صندلی در بخش فرست کلاس هواپیما اختصاص نداده بودند، سفر خود را لغو کرد.

بنابر این گزارش شیخ الازهر زمانی که سوار هواپیما شد، متوجه شد که صندلی‌های اختصاص داده شده به وی و هیئت همراهش صندلی عادی است و به همین دلیل از مهماندار هواپیما خواست تا بنا به احترام به جایگاه دینی، ادبی و علمی هیئت همراهش در بخش فرست کلاس هواپیما جایی را به آنها اختصاص دهد اما مهماندار هواپیما عذرخواهی کرده و گفت بلیت آنها مربوط به صندلی‌های عادی است و همین امر عصبانیت شیخ الازهر را برانگیخته و سفرش را لغو کرد.

این هیئت متشکل از شیخ الازهر، «محمد عبدالسلام» مشاور حقوقی وی و تعدادی از علمای ارشد مصر بود که قصد داشتند برای به جای آوردن اعمال عمره مفرده و شرکت در مراسم اعطای جایزه ملک فیصل در ریاض و نیز دیدار با تعدادی از علمای سعودی به عربستان سفر کنند.

برچسب ها: شیخ ، الازهر ، سفر ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار