دربي 76 تيم هاي استقلال و پرسپوليس در حالي با تساوي بدون گل به پايان رسيد که در پي آن سرمربيان دو تيم به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، گل محمدي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس پس از دربي اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و ما هم تراز حریف بودیم و فرصت های خوبی در نیمه دوم داشتیم و از تماشاگران تشکر می کنیم به خاطر حمایت هایی که داشتیم.

در خصوص تعویضی ها افزود: من از تعویض های خودم راضی هستم و در خصوص حضور انصاری فر در زمین راضی هستم و خیلی خوب کار کرد.

در خصوص تیم ملی به هر صورت ما جام جهانی در پیش داریم و 3 بازی حساس داریم و باید همه دست به دست یکدیگر دهیم تا تیم ملی به جام جهانی صعود کنند.

در خصوص بازیکنان تیم پرسپولیس من از تمامی بازیکنان تیم خودم راضی هستم و تمام سعی خود را در زمین بازی کردند.

وی در مورد داوری گفت: از زمانی که سرمربی پرسپولیس شدیم این چهارمین یا پنجمین پنالتی بود که نگرفته شد. بین دو نیمه به من گزارش شد که آن صحنه پنالتی بود ولی راحت گذشتند. از آن نمی‌دانم به کجای باید شکایت کنیم. اگر صدایمان به جایی می‌رسید این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. از این موضوع ناراحتم که داوران علیه ما سوت می‌زنند اما به راحتی از کنار این موضوع‌ می‌گذرند و نمی‌دانم جواب مردم را چطور می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایطکریمی گفت: متاسفانه فکر می‌کردم او زود برسد اما اینطور نشد و دو سه هفته دور از میادین خواهد بود و نبودش در تیم ما احساس می‌شود و این از بدشانسی‌های ما بود. وی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند سهمیه آسیایی بگیرد گفت: تلاش می کنیم که سهمیه بگیریم و جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و هرچند دیر شده است اما امیدوارم امتیازهای اولفصل را جبران کنیم.

قلعه نوعي: از نظر من رحمتي بهترين گلر آسياست

سر مربي استقلال در مورد دربي 76 گفت: بعد از این بازی تمرکز خودمون روی بازیهای دیگر مي گذاريم و به نظر من کی روش زود در خصوص رحمتی موضع گیری کرد و به نظر من وي بهترین گلر آسیا است و من صحبت های خود را براي بعد از بازي گذاشتم و رحمتی برای تیم ملی زحمت کشیده و همین 6 امتیاز که از کره گرفتیم مدیون رحمتی هستیم.

وی ادامه داد: فرهاد مجیدی در یکی دو صحنه صاحب موقعیت گل شد که نتوانست توپ را گل کند.ایجاد موقعیت روی هر دو دروازه کم بود و از این دو تیم بیشتر انتظار می‌رفت. این که گل نخوردیم و نباختیم برای ما بد نشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تعویض مجیدی به خاطر فشار تماشاگران بود یا کار تاکتیکی گفت: به نظر شما کدام یکی از این دو موضوع بود؟ می‌خواستم او را در ترکیب اصلی قرار بدهم اما مشورت کردم و او را در ترکیب اصلی نگذاشتم. من کاری که خودم صلاح بدانم انجام می‌دهم اما به نظر مردم احترام می‌گذارم و آن را می‌پذیرم.


سرمربی استقلال در مورد مساوی‌های زیاد این تیم و اینکه قهرمان می‌شود یا نه گفت: مگر الان کجای جدول هستیم؟ 6 بازی سخت انجام دادیم و نسبت به نیم فصل اول چند امتیاز جلو هستیم که نشان‌دهنده این است که روند ما خوب است. در انزلی مساوی گرفتن خوب است. پرسپولیس متحول شده است و مقابل این تیم دو هدف داشتیم که به یکی از آنها رسیدیم./با

برچسب ها: گل محمدی ، دربی ، قلعه نوعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار