هفته های 9 ، 10و 11 لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان جمعه 6 بهمن در کبکانیان تهران برگزار شد و طی آن تیم عقاب نیرو هوایی قهرمان بخش جوانان شد.

شیرین خلیلیان مسئول برگزاری لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته های 9و 10 و 11 رقابتهای لیگ سبکهای آزاد کاراته بانوان، مسابقات در دو بخش جوانان و بزرگسالان انجام شد که در پی آن لیگ جوانان هفته پایانی و فینال خود را تجربه کرد و طی آن تیم عقاب نیروهوایی با 49 امتیاز قهرمان این دوره از رقابتهای جوانان شد.
وی افزود: رقابتها در بخش جوانان بسیار فشرده و تنگاتنگ انجام شد چرا که تیمهای دوم و سوم نیز با همین امتیاز یعنی 49 در سکوهای دومی و سومی قرار گرفتند و فقط به دلیل تفاضل طی هفته های گذشته از رسیدن به جایگاه بهتر باز ماندند.
خلیلیان همچنین گفت: مسابقات اولین دوه از لیگ سبکهای آزاد کارته بانوان در بخشهای کاتا و کوتیئه تیمی صورت گرفت و این مکان وجود دارد که در سال آینده تغییرات جرئی در روند برگزاری لیگ انجام دهیم.
وی تیمهای برتر بخش جوانان را اینچنین معرفی کرد: تیم عقاب نیروی هوایی با 49 امتیاز فاتح رقابتها شد.

تیم کوثر سپاه نیز با 49 امتیاز و اندکی تفاضل امتیاز از صدرنشین به مقام دومی پسنده کرد و تیم نفت گاز فجر سلیمان هم با 49 امتیاز و تفاضل بیشتر امتیاز از تیمهای اول و دوم به مقام سوم رسید.
در بخش بزرگسالان نیز: تیم الزهرا با 114 امتیاز صدرنشین باقی ماند تیم نفت گاز و مسجد سلیمان با 113 امتیاز به دنبال صدرنشین در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم فرهنگ با 88 امتیاز به مقام سومی رسید.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم بگوییم تیم اول رده سنی بزرگسالان کدام تیم است اندکی عجله کرده ایم چرا که رقابت بین دو تیم الزهرا و نفت گاز بسیار نزدیک است و باید تا هفته پایانی رقبتها صبر کنیم چرا که هیچ چیزی از هم اکنون مشخص نیست.

 

برچسب ها: کاراته ، تهران ، عقاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار