فرماندار ماکو گفت: دو طرح صنعتی بزرگ در دهه فجر در ماکو افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه ،حمید احمدیان در بازدید از آخرین وضعیت طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر در ماکو، اظهار داشت: دو طرح صنعتی بزرگ در ماکو در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد که با افتتاح این واحدها شاهد رونق اقتصادی در منطقه می‌شویم.

وی با اشاره به این طرح‌ها، تصریح کرد: طرح‌های صنعتی قابل افتتاح در دهه فجر امسال شامل کارخانه تولید بازوی درب چوبی و تولید اسپری‌های خوشبو کننده و گاز فندک است.

احمدیان با اشاره به اینکه این طرح‌ها از سوی سرمایه‌گذاران مورد حمایت قرار گرفته‌اند، افزود: برای اجرای این دو طرح 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

فرماندار ماکو با بیان اینکه برای کارخانه تولید اسپری‌های خوشبوکننده و گاز فندک تسهیلات ویژه‌ای برگزار شده است، خاطر نشان کرد: 3 میلیارد ریال از تسهیلات بانکی برای این منظور واگذار شده است.

احمدیان با اشاره به ظرفیت تولیدی این کارخانه‌ها، اعلام کرد: با بهره‌برداری از کارخانه تولید بازوی درب چوبی سالانه یک هزار و 800 متر مکعب بازوی درب چوبی و با بهره‌برداری از کارخانه تولید اسپری خوشبو کننده و گاز فندک سالانه 20 هزار عدد اسپری و گاز فندک در ماکو تولید می‌شود.

وی با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده با بهره‌برداری از این طرح‌ها، گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های مذکور برای 55 نفر شغل جدید ایجاد می‌شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.